English

حجت نظری:

اموالی که توسط شهرداری به فروش می‌رسد منطبق با اراده شورا نیست

عضو شورای شهر تهران گفت: نه تنها خانه اقدسیه بلکه هیچ یک از اموالی که به فروش می‌رسد منطبق با اراده شورا نیست و باید شهرداری تهران قبل از فروش املاک از شورای شهر مجوز دریافت کند.

اموالی که توسط شهرداری به فروش می‌رسد منطبق با اراده شورا نیست

به گزارش خبرگزاری موج،  حجت نظری ، عضو شورای شهر تهران در یکصد و نود و هشتمین جلسه شورای شهر در تذکری به شهرداری  تهران گفت: آگهی فروش خانه اقدسیه منتشر شده و باید به این مسأله توجه داشت که نه تنها خانه اقدسیه بلکه هیچ یک از اموالی که به فروش می‌رسد منطبق با اراده شورا نیست و باید شهرداری تهران قبل از فروش املاک از شورای شهر مجوز دریافت کند.

وی افزود: بر اساس بند 3 جزء 3 ماده واحده سیاست‌های اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه سال 98، شهرداری مکلف است املاک قابل واگذاری را به شورای شهر تهران اعلام کند.

نظری ادامه داد: همچنین طبق بند 9 ماده 55 قانون شهرداری‌ها و بند 14 ماده 80 قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب یک خرداد سال 95، شهرداری برای فروش بناهای خود باید از شورای شهر مجوز دریافت کند.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: علیرغم همه این بندهای قانونی تا کنون و تا این لحظه مجوزی از شورای شهر اخذ نشده ولی فرآیند مزایده خانه اقدسیه آغاز شده است که این مزایده که 23 بهمن شروع شده خلاف قانون بوده و باید هر چه زودتر ملغی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه