English

نظری:

نیازمند تغییر نگاه مدیریت شهری در حوزه کارآفرینی و استارت آپ‌ها هستیم

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما نیازمند تغییر نگاه مدیریت شهری در حوزه کارآفرینی و استارت آپ‌ها هستیم و این تغییر هم باید درحوزه اجرا و هم در حوزه سیاستگذاری ایجاد شود.

نیازمند تغییر نگاه مدیریت شهری در حوزه کارآفرینی و استارت آپ‌ها هستیم

به گزارش خبرگزاری موج، حجت نظری، عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز شورا که با حضور معاون علمی رییس جمهور برگزار شد، گفت: به آقای ستاری خوش آمد می‌گویم. ما امروز ایشان را به عنوان نماینده دولت در شورای شهر تهران می‌دانیم و به عنوان نمایندگان مردم در شورا مسائلی را با ایشان مطرح می‌کنم.

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران، ادامه داد: حضور معاون علمی ریاست جمهوری دراین جلسه مغتنم است، چرا که ما نیازمند تغییر نگاه مدیریت شهری در حوزه کارآفرینی و استارت آپ‌ها هستیم و این تغییر هم باید درحوزه اجرا و هم در حوزه سیاستگذاری ایجاد شود.

به گفته نظری، یک سال پیش مصوبه‌ای داشتیم با عنوان ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون که تاکنون اجرا نشده است، چرا که از همان زمان تا کنون برخی در شهرداری تنها برای مغازه‌داران حق قائل بودند و در حال حاضر نیز همین نگاه وجود دارد، اما شهرداری باید تغییر کند و به روز شود.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: ما برای رسیدن به درآمد پایدار حتما لازم داریم که فن آوری‌ها نو و ورود به مشاغل جدید را به رسمیت بشناسیم و از آنها استفاده کنیم. البته که دولت هم باید به زیرساخت‌های لازم بپردازد و اگر دولت ورود نکند، عملا اتفاقی رخ نخواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه