English

محسن هاشمی:

فقط یک پنجم پرسنل مدیریت شهری زنان هستند

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال حاضر تنها یک پنجم پرسنل مدیریت شهری زنان هستند در حالی که از نصف تکلیف قانونی هم پایین تر است.

فقط یک پنجم پرسنل مدیریت شهری زنان هستند

به گزارش خبرگزاری موج،  محسن هاشمی ، رییس شورای اسلامی شهر تهران در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز شورای شهر تهران اظهار کرد: ابتدا میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) را تبریک می گویم.

وی ادامه داد: روز مادر و زن را هم خدمت همه هموطنان و زنان تبریک می گویم و امیدوارم سهم پرسنل خانم در مدیریت شهری تهران افزایش پیدا کند.

هاشمی افزود: در حال حاضر تنها یک پنجم پرسنل مدیریت شهری زنان هستند در حالی که از نصف تکلیف قانونی هم پایین تر است.

رییس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: مجلس اولین نهاد تشکیل شده در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید جمعه پیش رو فصل جدیدی را رقم بزنیم.

وی گفت: این دوره از مجلس با چالش هایی مواجه بوده است از جمله چالش عملکرد مجلس گذشته و دیگری چالش تأیید صلاحیت ها و چالش هایی نظیر شرایط بد اقتصادی.

هاشمی ادامه داد: امیدواریم با حضور اکثر و آحاد مردم در انتخابات آن سرما و انفعالی که این روزها درخصوص این انتخابات به وجود آمده است از بین برود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: حضور مردم باعث خواهد شد که ابتدا دشمنان نظام دستشان کوتاه شود و سپس برخی افراد و دشمنان داخلی هم به مراد خود نرسند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه