English

حناچی:

افتتاح یکی از پروژه‌های عمرانی سخت تهران در نیمه اول اسفند ماه

شهردار تهران گفت: در نیمه اول اسفند همه خبرنگاران و شهروندان را به مراسم افتتاح یکی از پروژه‌های عمرانی سخت پایتخت (زیرگذر گیشا) دعوت می‌کنم.

افتتاح یکی از پروژه‌های عمرانی سخت تهران در نیمه اول اسفند ماه

به گزارش خبرگزاری موج،  پیروز حناچی ، شهردار تهران در حاشیه آیین افتتاحیه ۵۵ طرح مدیریت شهری در منطقه 22 تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیشتر طرح‌های افتتاح شده در منطقه ۲۲ تهران از جنس توجه به خدمات عمومی و افزایش سرانه‌های اجتماعی است.

شهردار تهران تصریح کرد: حجم ساخت و ساز‌ها در منطقه ۲۲ به گونه‌ای رقم خورد که میزان سرانه‌های فرهنگی، اجتماعی و خدماتی در آن کمتر دیده شود که مدیریت شهری در تلاش است تا با انجام طرح‌های مدیریتی سرانه‌های اجتماعی و خدماتی منطقه را افزایش دهد.

حناچی در پاسخ به سوالی مبنی بر این نکته که تا پایان سال چه طرحی در پایتخت افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد، اظهار کرد: در نیمه اول اسفند ماه همه شما و شهروندان را به مراسم افتتاح یکی از پروژه‌های عمرانی سخت پایتخت (زیرگذر گیشا) دعوت می‌کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا دیگر در منطقه 22 تهران شاهد ساخت و ساز نخواهیم بود، گفت: به دنبال آن نیستیم که به شکل فعلی (ساخت و ساز در تراکم بالا )در منطقه 22  را داشته باشیم و از این راه باری به حجم تراکم ساخت و ساز منطقه بیفزاییم و تلاش مدیریت شهری این است که بیشتر سرانه‌های اجتماعی را در این منطقه افزایش دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی