English

پیروز حناچی:

امام راحل همواره به وحدت کلمه و با هم بودن تاکید داشتند

شهردار تهران گفت: عاملی که باعث به وجود آمدن یک جریانی شود می تواند موجب تداوم آن هم شود و عاملی که پیروزی انقلاب را رقم زد باعث تداوم آن نیز خواهد بود و امام راحل همواره به وحدت کلمه و با هم بودن تاکید داشتند.

امام راحل همواره به وحدت کلمه و با هم بودن تاکید داشتند

به گزارش خبرگزاری موج،  پیروز حناچی ، شهردار تهران در آیین تجدید میثاق مدیران شهری با آرمان‌های امام راحل و تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: عاملی که باعث به وجود آمدن یک جریانی شود می تواند موجب تداوم آن هم شود و عاملی که پیروزی انقلاب را رقم زد باعث تداوم آن نیز خواهد بود و امام راحل همواره به وحدت کلمه و با هم بودن تاکید داشتند.

شهردار تهران افزود: امام با همین دو کلید واژه بحران‌های بعد از انقلاب را مدیریت کردند و مردم زبان مشترکشان این دو کلید واژه  بود  و دلدادگان انقلاب اسلامی در همه جای دنیا از همین جنس بودند .

حناچی ادامه داد: شهدایی بودند که در هشت سال دفاع مقدس تا اخرین لحظه به عشق امام جنگیدند و جان خود را باختند و آنچه که از امام با قیمانده جرأت و جسارتی که منحصر به فرد بود.

او افزود: بعدظهر ۲۱ بهمن ماه زمانی که امام مردم را به حضور فرا خواند مشابه این جسارت را کمتر سراغ داریم و امام یک مدیر استراتژیک بود و بلد بود نگذارد نقاط ضعف به بحران تبدیل شود.

شهردار تهران افزود: امام جنگ را تبدیل به یک فرصت برای ساختن کشور کرد و در نهایت جرأت و جسارتی که در زمان پذیرش قطعنامه از خود نشان داد ستونی بود.

حناچی ادامه داد: با رعایت آن دو کلید واژه این مسیر را ادامه می‌دهیم و هر فردی بر خلاف این مسیر حرکت کند راه به جایی نمی‌برد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه