English

محسن هاشمی:

تغییر شهردار منطقه ۹ به دلیل اعتراضات زیرگذر استاد معین بود

رییس شورای شهر تهران گفت: پیگیری درباره اعتراضات هنگام افتتاح زیرگذر استاد معین به کمیسیون حقوقی شورای شهر واگذار شد همچنین تغییر شهردار منطقه 9 به دلیل این اعتراضات از دیگر مباحث مطرح شده بود و اینکه چرا این مسأله مدیریت نشده است.

تغییر شهردار منطقه ۹ به دلیل اعتراضات زیرگذر استاد معین بود

به گزارش خبرگزاری موج،  محسن هاشمی ، رییس شورای شهر تهران در حاشیه یکصد و نود و هفتمین جلسه شورا در جمع خبرنگاران گفت: صبح امروز یکشنبه جلسه هم‌اندیشی با برخی از اعضای شورا و مدیران شهری برگزار شد و موضوعات مختلفی مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت. 

وی افزود: یکی از مباحث مطرح شده در این جلسات، رفتار رسانه ملی با اعضای شورای شهر است،چرا که اخیرا اعضا به برنامه‌هایی مانند «تهران 20» دعوت می‌شوند اما پس از حضور آنها می‌گویند اعضای شورا آفیش نشده و یا دستور داده‌اند که برنامه تغییر کند. 

وی ادامه داد: اتفاقات پیش‌آمده در مورد پروژه زیرگذر استاد معین و اعتراضات شکل‌گرفته در این راستا نیز از دیگر مباحث مورد گفت‌وگو در جلسه هم‌اندیشی صبح بود. این مسأله مطرح شد که چرا شورایاران اعتراضات را به شورای شهر خبر نداده بودند. همچنین اعتراض از کجا آغاز شده و چه کسی در شهرداری از این موضوع خبر داشته است. 

رییس شورای شهر تهران گفت: پیگیری درباره این مسأله به کمیسیون حقوقی شورای شهر واگذار شد همچنین تغییر شهردار منطقه 9 به دلیل این اعتراضات از دیگر مباحث مطرح شده بود و اینکه چرا این مسأله مدیریت نشده است. 

وی تصریح کرد: بودجه شهرداری تهران نیز از دیگر مسائل مورد بحث در جلسه هم‌اندیشی بود که ان‌شاءالله در اوایل اسفند می‌توانیم در دستور داشته باشیم. همچنین مسأله شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و اینکه اعضای شورا با هم یا جداگانه در این مراسم شرکت کنند مطرح شد که نتیجه این بود که هرکدام از اعضا جداگانه در مراسم راهپیمایی 22 بهمن حضور یابند. 

وی خاطرنشان کرد: همچنین برخی از اعضا در مورد انتخابات و فعالیت احزاب در این زمینه صحبت‌هایی داشتند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه