English

پرویز فتاح:

عاقبت بدی در انتظار دشمنان است / ما از دولت نیستیم

رییس بنیاد مستضعفان گفت: بنیاد مستضعفان کم‌فروشی نمی‌کند و منافع بنیاد در خدمت مردم و استان خراسان‌جنوبی باشد، بنیاد مستضعفان نمی‌خواهد مانع کارها شود و بهانه را از برخی افراد می‌گیریم و می‌گوییم خودتان بازی کنید، ما از دولت نیستیم بلکه یک نهاد انقلابی هستیم.

عاقبت بدی در انتظار دشمنان است / ما از دولت نیستیم

به گزارش خبرگزاری موج،  پرویز فتاح ، رییس بنیاد مستضعفان کشور صبح امروز جمعه ۱۸ بهمن در شورای اداری شهرستان درمیان، با اشاره به چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را برپا کرد و فضای با آرامش و امنیت موجود در کشور را مرهون مجاهدت‌های شهدا و امام راحل هستیم.

وی با تأکید بر اینکه نباید دل خود را به هر شایعه‌ای خالی کنیم و باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم، بیان داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌خصوص ترامپ به‌طور قطع از بین می‌روند و مسجدالاقصی آزاد می‌شود چراکه این وعده خدا است.

رییس بنیاد مستضعفان کشور ضمن قدردانی از اقدام موشکی سپاه پاسداران به پایگاه عین‌الاسد، مطرح کرد: داغی که سپاه پاسداران در عین‌الاسد به دل دشمنان گذاشت، بی‌نظیر بود و آن‌ها را نابود کرده و هیبت‌شان از بین رفت.

* عاقبت بدی در انتظار دشمنان است

فتاح همچنین با اشاره به شهادت سردار دل‌ها، عنوان کرد: آمریکایی‌ها سردار دل‌ها را از ما گرفتند اما میلیون‌ها حاج قاسم در ایران متحد شد،  شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه، دنیا و ایران عظمت پیدا کرد و زنده‌تر از گذشته در دل مردم جای پیدا کرده است. 

وی با تأکید بر اینکه انتقام خون حاج قاسم سلیمانی گرفته می‌شود و عاقبت بدی در انتظار دشمنان است، مطرح کرد:  باید نسبت به انقلاب، کشور و امام راحل و رهبر معظم انقلاب مؤمن باشیم.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را برای توسعه و محرومیت‌زدایی این استان به‌کار می‌گیریم، تبیین کرد: باید تلاش کنیم نسبت به خدمت‌رسانی چیزی کم نگذاریم و کم نفروشیم و این را بدانیم از هر جایی که هستیم می‌توانیم پیرو آرمان‌های حاج قاسم سلیمانی شویم و مانند وی مرد عمل زیر سایه ولایت باشیم.

* برای استان خراسان‌جنوبی کم نمی‌گذاریم

فتاح با اشاره به اینکه برای استان خراسان‌جنوبی در بنیاد مستضعفان کم نمی‌گذاریم و به‌وظیفه خود عمل خواهیم کرد، بیان داشت: اموال بنیاد مستضعفان برای مردم است و نگاه خود را به مالداری و زمین‌داری عوض کنیم و مردم هم از بنیاد هستند.

وی خاطرنشان کرد: بنیاد مستضعفان کم‌فروشی نمی‌کند و منافع بنیاد در خدمت مردم و استان خراسان‌جنوبی باشد، بنیاد مستضعفان نمی‌خواهد مانع کارها شود و بهانه را از برخی افراد می‌گیریم و می‌گوییم خودتان بازی کنید، ما از دولت نیستیم بلکه یک نهاد انقلابی هستیم.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور با تأکید بر اینکه اینکه باید با دولت هماهنگ عمل کنیم، اضافه کرد: دولت وظایف خود را انجام می‌دهد و ما هماهنگ کنار دولت هستیم تا هر جا لازم بود وارد عمل شویم و به مسؤولیت‌های خودمان عمل کنیم.

* در مقابل مردم خاضع باشیم نه مدیر

فتاح با بیان اینکه باید به فکر مردم باشیم و در مقابل مردم خاضع باشیم نه مدیر، مطرح کرد: زمینی که در استان به فروش می‌رسد نباید مبلغ آن خارج از استان هزینه شود چرا که بنیاد مستضعفان به این پول‌ها نیاز ندارد.

وی بر لزوم تکمیل و بهره‌برداری از برخی پروژه‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصد تأکید و خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها باید تکمیل شود و سپس کار و پروژه‌های جدید را آغاز کنیم.

* خوداتکایی مردم؛ مهم‌ترین هدف بنیاد

رئیس بنیاد مستضعفان کشور خاطرنشان کرد: ما خود را خادم مردم می‌دانیم و این خدمت هم کارهای کوچک و هم کارهای بزرگ می‌تواند باشد و هدف اصلی ما این است اتفاقاتی در منطقه صورت گیرد که درآمد شکل گیرد و مردم آن خوداکتفا شوند.

فتاح یکی از نیازمندی‌های استان خراسان‌جنوبی را ثبات مدیریتی لازم ذکر و عنوان کرد: باید زمینه گروه‌های جهادی در شهرستان فراهم شود تا بخشی از کارها را با حمایت بنیاد انجام دهند زیرا بخشی از کارهای ما در قالب گروه‌های جهادی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    من جان ناقابل خود را براي سرور جناب مهندس فتاح ميدهم، در پناه حق

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه