English

آیت الله رییسی:

نقش کرانه خلیج فارس در ایستادگی مقابل انگلیس و آمریکا مثال زدنی است

رئیس قوه قضائیه گفت: نقش کرانه خلیج فارس و مردم استان بوشهر در ایستادگی مقابل انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها مثال زدنی است.

نقش کرانه خلیج فارس در ایستادگی مقابل انگلیس و آمریکا مثال زدنی است

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله سید ابراهیم رییسی رئیس قوه قضائیه صبح امروز پنج شنبه در بدو ورود به بوشهر اظهار کرد: توفیق داشتم که امروز به دیدار با مردم حماسه ساز و شهیدپرور استان بوشهر بیایم. استان بوشهر از اصیل ترین استان‌های کشور که در تاریخ خود خدمات زیادی را برای به استقلال و امنیت کشور داشته است.

وی ادامه داد: نقش کرانه خلیج فارس و مردم استان بوشهر در ایستادگی مقابل انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها مثال زدنی است و یقینا مردم سخت کوش این استان و خانواده‌های معزز و مکرم شهدا و ایثارگران شهدا برای مردم کشور ما به عنوان چهره‌های مقاوم و مردمی باصلابت معرفی شده‌اند.

رئیس قوه قضائیه در ادامه تشریح برنامه‌های سفر امروز خود بیان کرد: دیدار با مدیران محترم استان بوشهر در شورای اداری، دیدار و نشست با همکاران قضایی و سازمان های وابسته به قوه قضائیه، ۱۷ گروه در مرکز و شهرستان های استان مسئول بررسی مسائل و مشکلات و عملکرد واحدهای مربوطه در دستگاه قضایی و سازمان های وابسته هستند.

رئیسی اظهار کرد: در بخش پایانی سفر که جلسه شورای عالی قوه قضائیه است در خدمت نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان بوشهر و استاندار محترم و مدیران قضایی استان خواهیم بود و مروری بر مسائل و مشکلات به میزانی که بشود در استان و غیر از آن خارج از استان تصمیم گیری خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه