English

کلیات متمم بودجه ۹۸ شورای شهر تصویب شد

در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران بخش هزینه‌ای متمم بودجه ۹۸ تصویب شد.

کلیات متمم بودجه ۹۸ شورای شهر تصویب شد

به گزارش خبرگزاری موج، در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران بخش هزینه‌ای متمم بودجه 98 مورد بررسی قرار گرفت و اعضا بخش هزینه‌ای را تصویب کردند.

هفته گذشته بخش درآمدی متمم نیز به تصویب رسیده بود و محسن هاشمی به درخواست دو عضو کمیسیون برنامه و بودجه برای دومین بار کلیات این لایحه را به رأی گذاشتند که با ۱۷ رأی از ۲۰ عضو حاضر به تصویب رسید.

مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در جریان جلسه با اشاره به لزوم اجرای پروژه‌های کوچک مقیاس محلی خواستار افزایش تبصره‌ای در متمم بودجه ۹۸ شد.

وی در این رابطه گفت: به منظور اجرای پروژه‌های کوچک مقیاس محلی در اجرای سند توسعه محله و اخذ نظر شورایاران در مدیریت مصارف محلی بودجه پیشنهاد می‌شود تبصره‌ای افزوده شود.

فراهانی در رابطه با تبصره الحاقی تصریح کرد: با عنایت به اهمیت بهبود کیفیت زندگی در محلات شهر تهران و استفاده از ظرفیت و توان شورایاران منتخب در بودجه ریزی برای حل مشکلات محله، مبلغ ۱,۷۵۰ میلیارد تومان با عنوان «اعتبارات توسعه محلی (اجرای پروژه‌های کوچک مقیاس در اجرای سند توسعه محله با اخذ نظر از شورایاران)» جهت اجراء پروژه‌ها و فعالیت‌های تملک دارائی‌های سرمایه‌ای کوچک مقیاس موثر در حل مشکلات محله و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان را با اخذ نظر شورایاران در اجرای سند توسعه محله را با اولویت بخشیدن به محلات کمتر توسعه یافته در سطح شهر تهران هزینه کند.

گفتنی است این پیشنهاد مورد تصویب اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی