English

یزدانی:

هیچ یک از معابر اصلی پایتخت به علت بارش برف مسدود نشده است

معاون شهردار تهران گفت: تمامی مدیران و شهرداران مناطق ٢٢ گانه از شب گذشته در حالت آماده باش قرار داشتند و طبق گزارش های واصله تاکنون هیچ یک از معابر اصلی پایتخت به علت بارش برف مسدود نشده است.

هیچ یک از معابر اصلی پایتخت به علت بارش برف مسدود نشده است

به گزارش خبرگزاری موج، مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به آمادگی شهرداری تهران برای بارش برف در پایتخت اظهار کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی در خصوص برودت هوا و احتمال بارش برف در هفته اخیر، از روزهای گذشته ۱۴ هزار نیروی خدمات شهری به همراه ۱۳۵۰ دستگاه ماشین آلات برف روبی در حالت آماده باش کامل قرار داشتند.  

وی با اشاره به تعبیه ۴۰۰۰مخزن زردرنگ در پایتخت اضافه کرد: این مخازن مجهز به شن مخصوص، نمک و ماسه هستند تا شهروندان و عوامل کارگری در صورت نیاز بتوانند از آن ها استفاده کنند.

به گفته معاون شهردار تهران، تمامی مدیران و شهرداران مناطق ٢٢ گانه از شب گذشته در حالت آماده باش قرار داشتند و طبق گزارش های واصله تاکنون هیچ یک از معابر اصلی پایتخت به علت بارش برف مسدود نشده است.

یزدانی در ادامه با اشاره به اولویت های شهرداری تهران در پاکسازی معابر اصلی و فرعی گفت: شهروندان می توانند از طریق تماس با سامانه های ١٣٧ و ۱۸۸۸ هرگونه مشکل را با مسئولان شهرداری در میان بگذارند تا بلافاصله عوامل ناحیه برای برف روبی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران نیز با هدف پشتیبانی از عملیات برف روبی، ارسال ماشین آلات و تجهیزات به مناطق و توزیع آن ها در سایت های پشتیبان کوهک، دارآباد، بنی هاشم و آزادگان را در دستور کار خود قرار داد، عنوان کرد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته به محض بارش برف، عملیات برف روبی در ۲۲ سایت مستقر در مناطق و سایت های اصلی برج میلاد، بهشت زهرا (س) و مجتمع پردازش و دفع آرادکوه آغاز می شود.

یزدانی همچنین به آماده باش تمامی مناطق ۲۲گانه برای جلوگیری از یخ زدگی معابر پرداخت و تصریح کرد: با توجه به احتمال اتمام بارش در ساعات پایانی امروز و برودت هوا به منظور جلوگیری از یخ‌زدگی، ماشین آلات تخصصی امشب اقدامات مربوط به شن پاشی و نمک پاشی را انجام خواهند داد.

بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، یزدانی تاکید کرد: با توجه به پیش بینی های سازمان هواشناسی از روز چهارشنبه بارش برف دوباره در پایتخت آغاز می شود و بر این اساس، شهرداری تهران نیز در آمادگی کامل قرار خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه