English

سردار قنبری:

نیروی انتظامی در کنار مردم مناطق سیل زده است

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: نیروی انتظامی تا پایان این مأموریت مهم در کنار مردم مناطق سیل زده است و در گفت و گو با تعداد زیادی از مردم منطقه شاهد رضایت مندی آنان از عملکرد کلیه دستگاه‌های حاضر در صحنه بودیم.

نیروی انتظامی در کنار مردم مناطق سیل زده است

به گزارش خبرگزاری موج،  سردار محمد قنبری ، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید میدانی از منطقه سیل زده شهرستان‌های سیب قصرقند، نیکشهر، سوران و چابهار اظهار کرد: خوشبختانه همکاری بسیار خوب مردم با نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های خدمات رسان حاضر در مناطق سیل زده موجب شد، مشکل خاص امنیتی و انتظامی تا این لحظه گزارش نشود.

وی افزود: همزمان با آغاز بارندگی‌های شدید در جنوب استان و وقوع سیلاب در این مناطق، نیروی انتظامی در همان ساعات اولیه در کنار سایر دستگاه‌های امدادی برای کمک به مردم این مناطق با بهره‌گیری حداکثری از تمام توان و امکانات، توزیع بیش از ۳ هزار پرس غذای گرم، چندین سورتی پرواز بالگرد به منظور تأمین نظم و امنیت منطقه، بازگشت شرایط به حالت عادی و کمک و امدادرسانی به هموطنان آسیب‌دیده از سیل، وارد عمل شد.

این مقام انتظامی در استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: در بحث تأمین امنیت مناطق سیل زده نیز تمامی یگان‌های تکاوری پلیس همزمان با وقوع سیلاب با آماده باش کامل به یاری سیل زدگان شتافتند و با حضور شبانه روزی این همکاران خدوم، هیچ گونه اتفاق امنیتی تا این لحظه گزارش نشده است.

سردار قنبری با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی تا پایان این مأموریت مهم در کنار مردم مناطق سیل زده است، اظهار داشت: در گفت و گو با تعداد زیادی از مردم منطقه شاهد رضایت مندی آنان از عملکرد کلیه دستگاه‌های حاضر در صحنه بودیم و ان شاء الله با همدلی خوب دستگاه‌های امدادی هرچه سریع‌تر شرایط به حالت عادی برگردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی