English

تصاویر و جزییات جدید از سقوط هواپیمای اوکراینی / بیشتر مسافران، ایرانی بودند

سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: مسافران هواپیمای سقوط کرده اوکراینی، اتباع جمهوری اسلامی ایران بوده اند و مسافرانی با سایر ملیت ها نیز در این پرواز حضور داشتند.

تصاویر و جزییات جدید از سقوط هواپیمای اوکراینی / بیشتر مسافران، ایرانی بودند

به گزارش خبرگزاری موج، گزارش های اعلام شده حاکی از آن است که هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ اوکراین که صبح امروز چهارشنبه (امروز ۱۸ دی) دقایقی پس از پرواز از فرودگاه امام خمینی در تهران سقوط کرد و تمامی ۱۷۶ نفر مسافر و خدمه پروازی آن در این حادثه جان باختند، متعلق به هواپیمایی اوکراین اینترنشنال (Ukraine International) بوده است.

سقوط هواپیمای اوکراینی

این هواپیما که قرار بوده در ساعت  ۵:۱۵ به مقصد کیف، اوکراین پرواز کند، با تاخیر یک ساعته در ساعت ۶:۱۲ پرواز کرده است. هنوز معلوم نیست که این تاخیر به علت نقص ایمنی بوده است یا خیر.

سقوط هواپیمای اوکراینی

سقوط هواپیمای اوکراینی

سقوط هواپیمای اوکراینی

سازمان هواپیمایی کشوری در اطلاعیه‌ای با اشاره به این‌که هواپیمای سقوط کرده اوکراینی ۱۶۷ مسافر و ۹ خدمه داشته، اعلام کرد که برسی های اولیه حاکی از جان باختن تمام سرنشینان هواپیماست.

در این اطلاعیه آمده است: یک فروند هواپیمای بوئینگ ۸۰۰-۷۳۷ متعلق به شرکت هواپیمایی اوکراین اینترنشنال با علامت ثبت UR-PSR که با شماره پرواز ۷۵۲ در ساعت ۶:۱۲ روز چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد کیف پرواز کرده بود، پس از قطع ارتباطات با بخش کنترل ترافیک در ساعت ۶:۱۸ در حوالی صبا شهر از توابع استان تهران سقوط کرد.

هواپیما دارای ۱۶۷ مسافر و ۹نفر خدمه پروازی بوده و برسی های اولیه حاکی از جان باختن تمام سرنشینان هواپیماست.

گروههای تجسس و نجات به محل سانحه اعزام شده اند و گروه بررسی سانحه مطابق استانداردهای جهانی تشکیل شده و فرایند جمع آوری اطلاعات و بررسی سانحه آغاز شده است.

بیشتر مسافران هواپیما، اتباع جمهوری اسلامی ایران بوده اند و مسافرانی با سایر ملیت ها نیز در این پرواز حضور داشتند.

سقوط هواپیمای اوکراینی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه