English

القاصی:

۴۰۰ نفر از معتادان دره فرحزاد را تحویل کمپ‌ها دادیم

دادستان تهران گفت: ۴۰۰ نفر از معتادان دره فرحزاد را تحویل کمپ‌ها دادیم که در حال مراقبت و باز اجتماعی هستند که باید این راه را طی کنند و این پروسه را برای ۶ماه تمدید کردیم تا در محل مناسب برای ترک اعتیاد نگهداری شوند

۴۰۰ نفر از معتادان دره فرحزاد را تحویل کمپ‌ها دادیم

به گزارش خبرگزاری موج،  علی القاصی ، دادستان تهران در حاشیه بازدید از دره فرحزاد که اخیرا از معتادان پاکسازی شد، اظهار کرد: این منطقه به عنوان منطقه حساس و پرتردد، به محل تجمع معتادین، فروش مواد مخدر، خرده فروشی مواد مخدر و عرضه مشروبات الکی تبدیل شده بود که همین موضوع منجر به از بین رفتن احساس امنیت شهروندان شده بود.

وی افزود: بر اساس وظیفه‌ای که همه دستگاه‌های متولی در حوزه شهری داشتند و جلسات متعددی که در دادسرای تهران برگزار شد، یک هماهنگی میان همه دستگاه‌ها ایجاد شد تا به وظایف خود مبنی بر پاکسازی و فراهم کردن یک محیط امن و آرام برای مردم عمل کرده و آن را دنبال کنند.

القاصی اضافه کرد: شاهد هستیم دستگاه‌های متولی اعم از اداره برق، شهرداری، آب منطقه‌ای و مجموعه پلیس نظم و امنیت را برقرار و قضات نیز در دادسرا دستورات لازم را صادر کردند و در نتیجه امروز شاهد پاکسازی این منطقه از خرده‌فروشان مواد مخدر و مشروبات الکی هستیم.

دادستان تهران گفت: برای دستگاه قضایی مهم است که دستگاه‌ها با وظایف قانونی خود آشنا باشند و به آن عمل  کنند.

وی در پاسخ به این سوال که تقریبا از بهمن سال گذشته پلیس بصورت جدی در مناطقی مانند شوش، مولوی و هرندی این طرح را انجام داد و حالا هم به منطقه فرحزاد رسیده است، مسئولان انتظامی ستاد مبارزه با مواد مخدر تاکید دارند که در تهران سایر ارگان ها مثل وزارت بهداشت و سازمان بهزیستی پای کار نمی آیند، آیا در این باره پرونده ای تشکیل خواهد شد، گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان مانند بهزیستی و وزارت بهداشت باید به وظایفشان عمل کنند.

وی افزود: ۴۰۰ نفر از معتادان را تحویل کمپ‌ها دادیم که در حال مراقبت و باز اجتماعی هستند که باید این راه را طی کنند و این پروسه را برای ۶ماه تمدید کردیم تا در محل مناسب برای ترک اعتیاد نگهداری شوند و اقدامات درمانی و بازسازی شخصیتی و روحی آنها انجام شود.

 القاصی  خاطر نشان کرد: دستگاه‌های دیگر هم از جمله بهزیستی، وزارت بهداشت، شهرداری، امور آب و برق هر کدام بر اساس وظایفی که در قانون پیش بینی شده است باید عمل کنند و اگر قصور و کوتاهی داشته باشند قطعا تحت تعقیب قانونی قرار خواهند گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه