English

القاصی مطرح کرد؛

جزئیات سرقت از منزل یکی از نمایندگان مجلس

دادستان تهران درخصوص موضوع سرقت از منزل یکی از نمایندگان مجلس گفت: آن موضوع در حد گزارش و اعلام شکوائیه اولیه است که ارائه شده و ما در حال بررسی هستیم.

جزئیات سرقت از منزل یکی از نمایندگان مجلس

به گزارش خبرگزاری موج،  علی القاصی دادستان تهران در حاشیه طرح رعد ۲۹ در جمع خبرنگاران گفت: امنیت عمومی مردم خط قرمز ما در مجموعه دستگاه قضایی و پلیس است. 

دادستان تهران تصریح کرد: آنچه برای ما امروز در درجه اول حائز اهمیت است ایجاد امنیت و ثبات آرامش برای شهروندان در همه بخش‌ها و سطوح از جمله امنیت عمومی  است. 

وی با تاکید بر این مطلب که رویکرد دستگاه قضا ،‌برخورد جدی، قاطع، سریع و بدون اغماض با مخلین نظم و امنیت و  سارقان است اعلام کرد: ما بدون اغماض با کسانی که به اموال مردم دستبرد زده و امنیت آنها را به مخاطره بیندازند برخورد خواهیم کرد. 

دادستان تهران افزود: در این راستا از طرف مجموعه دادسراهای تهران دستورات لازم در جهت شناسایی و دستگیری مخلین نظم و امنیت و بر هم زنندگان نظم عمومی صادر شده است تا به صورت سریع و خارج از نوبت به این امور رسیدگی شود. 

وی گفت: این دستورات نه در مورد این مرحله بلکه به صورت استمرار در دستور کار دادستانی است و برای برخورد با این قبیل مجرمین پرونده آنها در دادسراها در شعب ویژه رسیدگی خواهد شد. 

القاصی‌ در  ادامه درخصوص رویکرد دادستانی در مواجهه با سارقان سابقه‌دار تصریح کرد: کسانی که سابقه‌دار بوده و برای بار دوم و بیشتر مرتکب جرم می‌شوند پرونده انها به صورت ویژه بررسی خواهد شد و مجازات آ‌نها به طور کامل اعمال و اجرا خواهد شد؛ در مورد سارقان سابقه‌دار، اراذل و اوباش و مخلین نظم و امنیت اعطای مرخصی و تخفیفات قانونی نخواهیم داد و بررسی خواهیم کرد تا مجازاتشان و حکم آنها به طور کامل اجرا شود. 

وی گفت: کسانی که بخواهند امنیت مردم را به مخاطره بیندازند دستگاه قضایی بدون هیچ ملاحظه‌ای با آنها برخورد خواهد کرد، برخورد سریع،‌قانونمند و بدون ملاحظه. 

دادستان تهران درخصوص موضوع سرقت از منزل یکی از نمایندگان مجلس اعلام کرد: آن موضوع در حد گزارش و اعلام شکوائیه اولیه است که ارائه شده و ما در حال بررسی هستیم. 

وی به کشفیات طرح رعد 29 پرداخت و گفت: هم شاهد دستگیری مجرمان و هم کشف مشروبات الکلی، اموال مسروقه و مواد مخدر هستیم که اکثرا به صورت باندی و توسط سارقان سابقه‌دار صورت گرفته است که پرونده آ‌نها در  اسرع وقت و خارج از نوبت و به صورت ویژه بررسی خواهد شد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه