English

سردار خانچرلی:

دستگیری ۸ آشوبگر حوادث اخیر تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: ۸ آشوبگری که مردم را در فضای مجازی تشویق به شرکت در اغتشاش کرده بودند، دستگیر شدند.

دستگیری ۸ آشوبگر حوادث اخیر تهران

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محسن خانچرلی، فرمانده انتظامی غرب استان تهران در خصوص بازداشت چندین آشوبگر، در غرب استان تهران گفت: شناسایی عناصر اصلی اغتشاشات و اخلالگران نظم عمومی که با سوءاستفاده و موج‌سواری بر اعتراضات مردمی درباره طرح سهمیه‌بندی بنزین اقدام به فعالیت در فضای مجازی به ویژه یک گروه تلگرامی با ۳۰۰ نفر عضو و اینستاگرام به منظور تشویق مردم برای شرکت در اغتشاش و آشوب در شهرستان اسلامشهر و شهریار می‌کردند، همچنان در دستور کار پلیس امنیت قرار دارد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی با اشرافیت اطلاعاتی و استفاده از شیوه‌های پلیسی، موفق شدند ۸ نفر را در این رابطه شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه این افراد از طریق فضای مجازی اقدام به دعوت مردم به اغتشاش و آشوب در شهرستان‌های شهریار و اسلامشهر می‌کردند، گفت: متهمان در مواجهه با اسناد و مدارک پلیس صراحتاً به اتهام خود اقرار کردند.

این مقام انتظامی با تأکید بر اینکه حساب آشوبگران با عموم مردم جداست، متذکر شد: متهمان بازداشت شده به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

خانچرلی یادآور شد: تمام عوامل اصلی مرتبط با اغتشاشات آبان ماه، زیر ذره‌بین و چتر اطلاعاتی پلیس قرار دارند و به سزای اعمال مجرمانه خود خواهند رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه