English

حجت‌السلام منتظری:

مسوولان وعده دادند که ظرف ۴۸ ساعت آینده غربالگری زندانیان تمام شود

دادستان کل کشور گفت: تاکید ما به مسئولان حاضر در زندان این بود که هرچه سریع‌تر این افراد تعیین تکلیف شده و صف‌بندی شوند و این افراد زودتر غربالگری شوند، البته مسئولان مرتبطه هم وعده داده‌اند که ظرف 48 ساعت آینده غربالگری به پایان خواهد رسید.

مسوولان وعده دادند که ظرف 48 ساعت آینده غربالگری زندانیان تمام شود

به گزارش خبرگزاری موج،  حجت‌السلام منتظری ، دادستان کل کشور صبح امروز (2 آذر) در حاشیه بازدید از زندان بزرگ تهران اظهار کرد: در بازدید دو ساعته‌ای که از زندان بزرگ تهران داشتیم، دیدار چهره به چهره‌ای با افراد دستگیر شده داشتیم.

وی گفت: متاسفانه بعد از حوادث اخیر که به واسطه اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین اتفاق افتاد، تعدادی از افراد دستگیر شدند و در بازداشت به سر می‌برند. کنترل این کار و نظارت بر کارهایی که این افراد انجام داده‌اند، مورد توجه دستگاه قضایی است، هم به لحاظ اینکه افرادی که در این حوادث ممکن است مقصر نباشند و بی‌گناه باشند و در جمعیت دستگیر شده باشند و افرادی که ممکن است دارای تقصیر در مراتب مختلف باشند.

منتظری گفت: تاکید ما به مسئولان حاضر در زندان این بود که هرچه سریع‌تر این افراد تعیین تکلیف شده و صف‌بندی شوند و این افراد زودتر غربالگری شوند، البته مسئولان مرتبطه هم وعده داده‌اند که ظرف 48 ساعت آینده غربالگیری به پایان خواهد رسید.

دادستان کل کشور گفت: افراد دستگیرشده‌ای که بی‌گناه تشخیص داده شوند، در اولین فرصت آزاد خواهند شد اما آنهایی که مرتکب جرم شده‌اند و دارای جرایم مختلفی ممکن است باشند، حتما به سرعت درجه‌بندی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: آنهایی که جرایم کمتری دارند و مرتکب جرایم خیلی مهمی نشده‌اند، آنها هرچه زودتر تعیین تکلیف خواهند شد اما آنهایی که جرایم سنگینی انجام داده‌اند در چارچوب قوانین موجود با آنها برخورد خواهد شد.

وی افزود: در این بازدید به تمام دستگیرشدگان توصیه کردیم که در بازجویی‌ها و تحقیقات از خودشان صداقت به خرج بدهند، زیرا وقتی صداقت داشته باشند می‌توان به آنها کمک کرد.

منتظری افزود: این افراد همگی با خانواده‌شان ارتباط گرفته و تماس تلفنی داشتند و نکته جالب این است که همه این دستگیرشدگان از وضعیت زندان و نگهداری‌شان اعلام رضایت کرده‌اند.

مشروح بازدید دو ساعته دادستان کل کشور از زندان بزرگ تهران در ساعت‌های آتی منتشر خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه