English

ورود سامانه بارشی از امروز در برخی مناطق کشور

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی از امروز در برخی مناطق کشور خبر داد.

ورود سامانه بارشی از امروز در برخی مناطق کشور

به گزارش خبرگزاری موج، صادق ضیاییان مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی امروز (۵ دی) در مناطقی از شمال غرب و غرب کشور بارش برف و باران گاهی همراه با وزش باد شدید و در دامنه‌های البرز مرکزی و غربی بارش پراکنده برف و باران پیش بینی می‌شود و  آلودگی هوا از اواسط هفته آینده مجدد به شهرهای صنعتی و پرجمعیت کشور بازمی‌گردد.

وی ادامه داد: همچنین امروز مناطق غربی دریای خزر مواج است و طی روز جمعه (۶ دی) در شمال غرب، غرب، دامنه‌های البرز مرکزی و غربی بارش باران و برف و در سواحل مرکزی و غربی دریای خزر بارش پراکنده باران و در مناطقی از جنوب غرب بارش باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه روز شنبه (۸ دی) در شمال شرق و مرکز بارش برف و باران در مناطقی از جنوب غرب رگبار و رعد و برق و در سواحل شرقی دریای خزر بارش پراکنده رخ می‌دهد، گفت: با خروج سامانه بارشی از اواخل وقت شنبه تا روز دوشنبه (۹ دی) جوی پایدار در بیشتر مناطق کشور همراه با افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پر جمعیت پیش بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده، اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۶ دی) نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی و اوایل شب ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود. طی روز شنبه (۷ دی) نیز آسمان تهران نیمه ابری و به تدریج صاف با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه