English

موهبتی خبر داد؛

۹۰۰ هزار نفر در طرح پوشش اجباری بیمه سلامت شرکت کردند

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: تاکنون ۹۰۰ هزار نفر در طرح پوشش اجباری بیمه سلامت شرکت کرده‌اند و در بسته اول آزمون وسع، وضعیت ۴۸۰ هزار نفر تعیین تکلیف شده است و طرح پوشش اجباری بیمه سلامت از سیزدهم آبان در کشور به اجرا درآمده است.

۹۰۰ هزار نفر در طرح پوشش اجباری بیمه سلامت شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری موج، طاهر موهبتی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران در سفر به بابل گفت: تاکنون ۹۰۰ هزار نفر در طرح پوشش اجباری بیمه سلامت شرکت کرده‌اند و در بسته اول آزمون وسع، وضعیت ۴۸۰ هزار نفر تعیین تکلیف شده است و طرح پوشش اجباری بیمه سلامت از سیزدهم آبان در کشور به اجرا درآمده و مرحله اول نتایج ارزیابی وسع از سوی پایگاه رفاه ایرانیان اعلام شده است.

 وی ادامه داد: با وجود مهلت ۶ ماهه برای ثبت نام در این طرح پیش بینی می‌شود، آمار شرکت کنندگان در طرح پوشش اجباری بیمه سلامت افزایش قابل توجهی داشته باشد. از افراد فاقد پوشش بیمه‌ای درخواست می‌کنیم که در فرصت باقیمانده با ثبت نام در این طرح از تسهیلات یارانه بیمه سلامت بهره‌مند شوند.

موهبتی در این سفر از تعدادی از دفاتر پیشخوان نیز بازدید کرد و گفت: دفاتر پیشخوان درگاه ورودی سازمان بیمه سلامت محسوب می‌شوند و ما افراد فعال در دفاتر پیشخوان را به عنوان همکاران خود تلقی می ‌کنیم. هزار و ۳۰۰ دفتر پیشخوان در سطح کشور در حال ارائه خدمات سازمان بیمه سلامت به بیمه شدگان هستند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ادامه داد: دفاتر پیشخوان سالانه برای تمدید، تعویض و صدور دفترچه‌های بیمه سلامت، ۲۰ میلیون دفترچه صادر می‌کنند که این رقم قابل توجه در سایه تلاش همکاران ما در دفاتر پیشخوان محقق شده است.

 بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، موهبتی در سفر به مازندران از تعدادی دفتر پیشخوان و مرکز جامع سلامت سطح یک شهری و روستایی شهرستان بابل بازدید و در نشستی در دانشگاه علوم پزشکی بابل با رییس و معاونان این دانشگاه دیدار و گفت ‌و گو کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه