English

کیفیت هوای تهران ۲۷ آذر ۹۸ سالم است/ شاخص کیفیت هوا به ۹۳ رسید

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر با شاخص ۹۳ همچنان در وضعیت سالم قرار دارد.

کیفیت هوای تهران ۲۷ آذر ۹۸ سالم است/ شاخص کیفیت هوا به ۹۳ رسید

لیلا نظری سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج، از آخرین وضعیت کیفی هوای تهرا ن چهارشنبه ۲۷ آذر ۹۸ خبر داد و اظهار کرد: کیفیت هوای تهران طی 24 ساعت گذشته با شاخص میانگین ۷۹ در شرایط سالم قرار داشت و همچنین وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر نیز با شاخص ۹۳ همچنان در وضعیت سالم قرار دارد.

نظری گفت:  بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، صبح روز چهارشنبه (27 آذر 98) در بیشتر مناطق پایتخت کیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت که عمدتاً ناشی از عدم وزش باد مؤثر و افزایش تردد خوردروها در نخستین ساعات روز می‌باشد.

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران افزود: به تدریج با افزایش نسبی سرعت باد و ناپایداری جوی در برخی ساعات بعدازظهر، از غلظت آلاینده‌ها کاسته خواهد شد.

وی بیان کرد: در ساعات پایانی چهارشنبه نیز پیش‌بینی می‌شود با افزایش حجم ترافیک، بر غلظت ذرات معلق افزوده گردد وکیفیت هوا در بیشتر مناطق در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار بگیرد.

وی ادامه داد: تداوم وضعیت جوی نسبتاً پایدار همراه با افزایش تردد خودروها در نخستین ساعات روز پنجشنبه (28 آذر 98) سبب تجمع آلاینده‌ها شده و کاهش کیفیت هوا و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در برخی مناطق پرتردد پیش‌بینی می‌شود.

نظری خاطر نشان کرد: کاهش سرعت باد در طی روز سبب می‌شود پراکندگی آلاینده‌ها محدود شده و کیفیت هوا در مناطق پرتردد در وضعیت نامطلوب باقی بماند.

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان گفت: شایان‌ذکر است در اواخر وقت پنجشنبه با کاهش میزان ناپایداری و برقراری وضعیت آرام جوی، تجمع ذرات معلق ناشی از تردد خودروها و به تبع آن کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نخواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه