English

محسنی بندپی:

احیای بافت فرسوده در تهران ۴۰ سال طول می کشد

استاندار تهران گفت: در استان تهران اگر بخواهیم روند عادی را در احیای بافت فرسوده طی کنیم ، شاید ۴۰ سال به طول می انجامد و تلاش در این بخش باید جهادی باشد.

احیای بافت فرسوده در تهران ۴۰ سال طول می کشد

به گزارش خبرگزاری موج،  انوشیروان محسنی بندپی ، استاندار تهران ظهر یکشنبه ۲۴ آذر در سومین جلسه شهرداران استان تهران که در شهر وحیدیه برگزار شد ، گفت: بازآفرینی بافت‌های فرسوده در استان تهران ملموس تر از سایر استان ها است.

وی ادامه داد: در استان تهران اگر بخواهیم روند عادی را در احیای بافت فرسوده طی کنیم ، شاید ۴۰ سال به طول می انجامد و تلاش در این بخش باید جهادی باشد.

استاندار تهران یادآور شد: فرمانداران استان تهران باید به عنوان یک اولویت احیای بافت های فرسوده را در دستور کار قرار دهند ، در حدود ۳۲۰۰ بافت فرسوده در شهر و ۲۸۰۰ هکتار نیز در شهرستان های استان وجود دارد.

وی گفت: احیای بافت های فرسوده را اگر جدی نگیریم آسیب های اجتماعی تشدید خواهد شد ، اکثر ساکنین این بافت ها از اقشار ضعیف جامعه هستند و نباید از جنبه‌های اجتماعی اجرای این طرح غفلت کنیم.

محسنی بندپی افزود: در نیمه اول دی ماه جلسه ای با حضور فرمانداران ، شهرداران و دستگاه های دخیل در اجرای طرح بازآفرینی برگزار می کنیم و گزارش گیری خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در استان تهران خاطر نشان کرد: در جریان اغتشاشات اخیر علیرغم تخریب برخی ساختمان های شهرداری ها شاهد عدم توقف فعالیت های روزمره شهرداری بودیم و این شایسته قدردانی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه