English

پیش بینی بارش برف و باران در استان های کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: فردا (۲۱ آذرماه) برای استان‌های خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و ارتفاعات شرق مازندران، گلستان و سمنان بارش برف و باران پیش بینی می شود.

پیش بینی بارش برف و باران در استان های کشور

به گزارش خبرگزاری موج، صادق ضیاییان، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درخصوص پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در چند روز آینده گفت: طبق آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز (۲۰ آذرماه) در جنوب، جنوب شرق و شرق کشور بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید لحظه‌ای و در استان‌های کردستان، کرمانشاه، همدان، زنجان، ایلام، خراسان شمالی، خراسان رضوی و ارتفاعات گیلان، مازندران، گلستان، قزوین، البرز، تهران و سمنان بارش باران و برف و در سواحل دریای خزر بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فردا (۲۱ آذرماه) برای استان‌های خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و ارتفاعات شرق مازندران، گلستان و سمنان بارش برف و باران پیش بینی می شود و از اواخر وقت فردا و طی روز جمعه (۲۲ آذرماه) مجددا شاهد نفوذ سامانه بارشی دیگری از نوار غربی کشور خواهیم بود که در شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات زاگرس سبب بارش برف و باران، در سواحل غربی دریای خزر بارش باران، در مناطقی از جنوب غرب کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد و در اواخر وقت جمعه در مناطق مرکزی و شرقی کشور بارش پراکنده موجب خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: روز شنبه (۲۳ آذرماه) برای شمال شرق، شرق و بخش‌هایی از غرب و شمال غرب کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. روز یکشنبه (۲۴ آذرماه) در اغلب مناطق کشور جو پایداری حاکم خواهد بود.

به گفته وی امروز و فردا (۲۰ و ۲۱ آذرماه) مرکز و شرق خلیج فارس مواج خواهد بود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا صاف و غبار محلی در بعضی ساعات نیمه‌ابری (۲۱ آذرماه) خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۸ و۲ درجه سانتیگراد می‌رسد. آسمان پایتخت پس فردا (۲۲ آذرماه) ابری گاهی بارش باران و برف با بیشترین و کمترین دمای ۷ و ۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه