English

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در چند روز آینده

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: پس‌فردا (۱۱ آذرماه) با ورود سامانه بارشی از غرب کشور بارش باران و برف و کاهش نسبی دما در استان‌های واقع در غرب، جنوب غرب، سواحل شمالی و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و زاگرس مرکزی شروع می‌شود.

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در چند روز آینده

به گزارش خبرگزاری موج، صادق ضیاییان، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درخصوص وضعیت آب و هوای کشور در چند روز آینده گفت: پس‌فردا (۱۱ آذرماه) با ورود سامانه بارشی از غرب کشور بارش باران و برف و کاهش نسبی دما در استان‌های واقع در غرب، جنوب غرب، سواحل شمالی و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و زاگرس مرکزی شروع می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه کرد: فعالیت این سامانه بارشی سه‌شنبه (۱۲ آذرماه) علاوه بر این مناطق به بخش‌هایی از شمال شرق و مرکز کشور نیز کشیده می‌شود و چهارشنبه ( ۱۳ آذرماه) بارش پراکنده در بخش‌هایی از سواحل دریای خزر، شمال غرب، شمال شرق و جنوب کشور ادامه خواهد داشت.

وی در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت کشور طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۰ آذرماه) کمی ابری و غبار آلود در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر با بیشترین و کمترین دمای ۱۵ و ۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان پایتخت پس فردا (۱۱ آذرماه) نیمه ابری به تدریج ابری، همراه با بارش باران خواهد بود و دمای هوا در گرمترین و سردترین زمان به ۱۳ و ۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی