English

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در ۳ روز آینده

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی فردا و پس‌فردا (۱۹ و ۲۰ آذرماه) در مناطق مرزی و شرقی خلیج فارس، تنگه هرمز و غرب دریای عمان رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط غرب ارتفاعات رشته‌ کوه البرز و برخی نقاط شرق کشور بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در ۳ روز آینده

به گزارش خبرگزاری موج، صادق ضیائیان، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درخصوص وضعیت آب و هوای کشور در چند روز آینده گفت: طی امروز (۱۸ آذرماه) در شمال شرق مناطقی از شرق استان‌های ساحلی خزر، استان اردبیل و ارتفاعات البرز شرقی بارش باران، وزش باد در نقاط سردسیر بارش برف و در استان هرمزگان و جنوب استان‌های فارس، کرمان، بوشهر، نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس، تنگه هرمز و غرب دریای عمان رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی فردا و پس‌فردا (۱۹ و ۲۰ آذرماه) در مناطق مرزی و شرقی خلیج فارس، تنگه هرمز و غرب دریای عمان رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط غرب ارتفاعات رشته‌ کوه البرز و برخی نقاط شرق کشور بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان این‌که خلیج فارس و تنگه هرمز از امروز تا چهارشنبه (۱۸ تا ۲۰ آذرماه) مواج است، تصریح کرد: روز پنج‌شنبه (۲۱ آذرماه) در شمال شرق کشور بارش پراکنده رخ می‌دهد.

ضیائیان ادامه داد: از اواخر پنج‌شنبه (۲۱ آذرماه) سامانه بارشی وارد کشور شده و طی روز جمعه (۲۲ آذرماه) نیمه غربی کشور و از بعد از ظهر جمعه علاوه بر نیمه غربی، شمال شرق و شرق را در بر می‌گیرد و سبب بارش باران و در مناطق سردسیر بارش برف و در مناطق جنوبی سبب رعد و برق و وزش باد شدید موقت می‌شود.

وی در پایان درباره‌ی وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده تصریح کرد: آسمان تهران فردا (۱۹ آذرماه) نیمه ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای یک و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (۲۰ آذرماه) نیمه ابری و در بعد از ظهر افزایش ابر همراه با وزش باد و احتمال بارش پراکنده با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه