English

زمان ثبت نام مسکن فرهنگیان مشخص شد

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: سامانه maskan.medu.ir از ساعت ٨ صبح روز پنجشنبه، چهاردهم آذرماه برای ثبت‌نام فرهنگیان فاقد مسکن آغاز به کار می کند.

زمان ثبت نام مسکن فرهنگیان مشخص شد

به گزارش خبرگزاری موج، گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به آغاز به‌کار سامانه ثبت‌نام فرهنگیان فاقد مسکن، گفت: سامانه maskan.medu.ir از ساعت ٨ صبح روز پنجشنبه، چهاردهم آذرماه برای ثبت‌نام فرهنگیان فاقد مسکن آغاز به کار می کند.

وی افزود: این سامانه برای فرهنگیان فاقد مسکن اعم از افرادی که نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند و افراد جامانده‌ای که موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، فعال و در دسترس قرار خواهد گرفت.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد: فرهنگیان در اسرع وقت با ورود به سامانه مذکور به تکمیل اطلاعات موردنیاز اقدام کنند.

در تفاهم‌نامه‌ای که بین وزارت مسکن و شهرسازی و وزارت آموزش‌ و پرورش منعقد شد، تأمین 170 هزار واحد مسکونی در شهرها و مناطق روستایی برای فرهنگیان فاقد مسکن بر اساس اعلام نیاز آموزش‌ و پرورش و با استفاده از کلیه ظرفیت‌ها و منابع مالی و امکانات موجود وزارتخانه‌های آموزش‌ و پرورش و راه و شهرسازی در 32 استان کشور، هدف‌گذاری شده است.

این تفاهم‌نامه در 7 ماده تهیه، تدوین و تنظیم شد و به امضای دو وزیر رسیده است و مدت اجرای این تفاهم‌نامه 3 سال یعنی تا آبان 1401 است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • لاهيجانى

    در ساماني مسكّن فرهنگيان نميشود ثبت نام كرد
    سماره پرينت مرا قبول نميكند!
    يعنى ميگويد كه قابل يافت نيست!!؟
    اين يعنى چه ؟ وما كجا بايد بريم،،،

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه