English

جدیدترین وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها در ۲۹ آبان اعلام شد

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: ترافیک در جاده‌های کشور آرام و روان گزارش شده و در هیچ یک از معابر مشکل ترافیکی خاصی گزارش نشده است.

جدیدترین وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها در ۲۹ آبان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ نادر رحمانی، رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درخصوص  وضعیت جوی جاده‌های کشور اظهار کرد: طبق گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک سراسر کشور در حال حاضر در اکثر محورهای استان همدان بارش برف گزارش شده که لازم است رانندگان برای تردد در این محورها حتما تجهیزات زمستانی شامل زنجیرچرخ را به همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: درمحورهای کوهرنگ - مسجد سلیمان در استان چهارمحال و بختیاری، محور شاهرود-توسکستان در استان سمنان، ارتفاعات محورهای بجنورد-اسفراین و بجنورد-آشخانه در استان خراسان شمالی و محورهای هراز، کرج-چالوس،  فیروزکوه و کیاسر-سمنان در استان مازندران نیز برفی است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین از بارش باران در اکثر محورهای استانهای تهران، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی خبر داد و گفت: در محورهای قم –تهران و قم-گرمسار در استان قم، محور ساوه -تهران در استان مرکزی، محور اصفهان-شهرضا در استان اصفهان، محور زاهدان-خاش در استان سیستان و بلوچستان و محور داراب در استان فارس نیز بارش باران گزارش شده است.

به گفته رحمانی، در محور قزوین - رشت در استان قزوین، و محورهای کرج - چالوس و هزار و فیروزکوه نیز مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

وی درخصوص وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: ترافیک در جاده‌های کشور آرام و روان گزارش شده و در هیچ یک از معابر مشکل ترافیکی خاصی گزارش نشده است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و نیز امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه