English

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها در ۲۷ آبان اعلام شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: ترافیک در محورهای تهران- قم و تهران- ساوه در هر دو مسیر رفت و برگشت پرحجم گزارش شده است.

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها در ۲۷ آبان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ نادر رحمانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا درباره آخرین وضعیت جوی جاده های کشور گفت: در حال حاضر در محورهای استان‌های لرستان،  اردبیل، چهارمحال و بختیاری، کردستان، قزوین، مرکزی، همدان، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد و سمنان بارش برف جریان دارد. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در محورهای فیروزکوه، هراز و کرج- چالوس و همچنین در ارتفاعات استان‌های البرز و تهران  نیز بارش برف گزارش شده است. 

وی به بارش باران در محورهای هشت استان اعم از خوزستان، فارس، قم، سمنان، گیلان، تهران و مازندران اشاره و بیان داشت: در محورهای کوهرنگ - مسجد سلیمان، خلخال- اسالم و قزوین- رشت در محدوده گردنه کوهین مه‌گرفتگی و کاهش دید اعلام شده است؛ به رانندگانی که قصد تردد در محورهای کوهرنگ- مسجدسلیمان و خلخال- اسالم را دارند توصیه می‌شود که حتما زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند. 

سرهنگ رحمانی درخصوص وضعیت ترافیکی جاده ها گفت: ترافیک در محورهای تهران- قم و تهران- ساوه در هر دو مسیر رفت و برگشت  پرحجم گزارش شده و ترافیک در جاده مخصوص کرج- تهران، شهریار- تهران و آزادراه کرج به سمت تهران در مقاطعی سنگین و در برخی مقاطع نیمه سنگین است. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با توجه به بارش برف و باران در 18 استان کشور از رانندگان درخواست کرد که با سرعت مطمئنه و فاصله طولی مجاز رانندگی کرده و تجهیزات زمستانی از جمله لباس گرم و زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه