English

محسن هاشمی:

جلسه خوبی با معاون اول رئیس جمهور برگزار شد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به پرسشی در خصوص نتیجه جلسه روز گذشته با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور اظهار کرد: روز گذشته جلسه خوبی با معاون اول رئیس جمهور برگزار شد که جمالی معاون وزیر کشور نیز در این جلسه حضور داشت.

جلسه خوبی با معاون اول رئیس جمهور برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج،  محسن هاشمی ، رئیس شورای اسلامی شهر تهران قبل از آغاز جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران و در پاسخ به پرسشی در خصوص نتیجه جلسه روز گذشته با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور اظهار کرد: روز گذشته جلسه خوبی با معاون اول رئیس جمهور برگزار شد که جمالی معاون وزیر کشور نیز در این جلسه حضور داشت.

وی افزود: به معاون اول رئیس جمهور توضیحاتی در خصوص وضعیت حمل و نقل عمومی داده شد و گفته شد که با توجه به افزایش نرخ بنزین و اجرای سهمیه‌بندی سر ریز سفرهای درون‌شهری به حمل و نقل عمومی اضافه می‌شود که باید برای تکمیل ناوگان حمل و نقل عمومی بودجه‌ای شهرداری تهران اختصاص پیدا کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: معاون اول رئیس جمهور این موضوع را پذیرفت و نظر مساعدی نسبت به آن داشت و دستوراتی هم برای آن صادر کرد و قرار شد امروز بنده به سازمان برنامه و بودجه بروم و در آنجا نیز در خصوص این موضوع صحبت کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سوالی که از او پرسید؛ آیا به نظر شما تا پایان سال اتفاق خاصی در حوزه تکمیل حمل و نقل عمومی رخ می‌دهد یا خیر، گفت: نمی‌توانم به طور دقیق بگویم که این گشایش تا آخر سال محقق می‌شود یا خیر، اما به هر تقدیر اگر بودجه فراهم شود و دستورات لازم صادر شود، می‌توان امیدوار بود که هرچه سریع‌تر موضوع تکمیل ناوگان حمل و نقل عمومی به سرانجام برسد.

هاشمی گفت: آنچه می‌توانم بگویم این است که معاون اول رئیس جمهور نگاه مثبتی به موضوع حمل و نقل عمومی داشته و جلسه روز گذشته را مثبت ارزیابی می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه