English

مختاری:

تحویل باغ وثوق الدوله تا بهمن امسال / خرید ۱۱ باغ جدید در تهران

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران از تحویل باغ وثوق‌الدوله تا بهمن سال جاری خبر داد و گفت: تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم در این راستا پیش بینی شده است.

تحویل باغ وثوق الدوله تا بهمن امسال / خرید ۱۱ باغ جدید در تهران

به گزارش خبرگزاری موج، محمدعلی مختاری، مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران در حاشیه یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه شورای شهر تهران درخصوص مشکل کم‌آبی در بوستان یاس فاطمی در جمع خبرنگاران گفت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ چنین خبری صحت ندارد. منبع ذخیره آب برای این بوستان در نظر گرفته شده و به دلیل بارندگی‌ها ممکن است نیاز درختان به آب کمتر باشد.

وی درباره مشکل کم‌آبی در پارک چیتگر گفت: با توافقاتی که انجام گرفته، شرکت آب منطقه‌ای آب را برای این پارک باز کرده و مقداری از بدهی به آبفا را شهرداری پرداخت کرد.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران ادامه داد: شهرداری نگذاشته است درختان بوستان چیتگر آسیب ببیند و از پساب دریاچه هم برای آبیاری استفاده شده و از تانکر هم سعی کردیم آب مورد نیاز برای درختان را تامین کنیم.

مختاری در باره خرید باغ جدید در تهران اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ صد درصد جرایم تخریبی اشجار و باغات در یک حساب جداگانه خزانه‌داری شهرداری جهت خرید باغات در مناطق کم برخوردار در نظر گرفته شده است و بر همین اساس چندین باغ خریداری شد.

وی بیان داشت: امسال خرید 11 باغ در نظر گرفته شده که این باغات شناسایی و مقدمات خرید آنها در مناطق مختلف فراهم شده است.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران در پایان از تحویل باغ وثوق‌الدوله تا بهمن سال جاری خبر داد و گفت: تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم در این راستا پیش بینی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه