English

آوایی:

باید پاسخگوی مردم و مطالبات نظام باشیم

وزیر دادگستری گفت: ما باید پاسخگوی مردم و مطالبات نظام باشیم و متناسب با ظرفیت‌ها و اختیارات سازمان، توقعمان را تنظیم کنیم.

باید پاسخگوی مردم و مطالبات نظام باشیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سازمان تعزیرات حکومتی، سیدعلیرضا آوایی ، وزیر دادگستری در نشست شورای اداری سازمان تعزیرات حکومتی به مناسبت بیست و پنجمین سالروز تاسیس تعزیرات گفت: ما باید پاسخگوی مردم و مطالبات نظام باشیم و متناسب با ظرفیت‌ها و اختیارات سازمان، توقعمان را تنظیم کنیم.

وی افزود: در بسیاری از جلسات و گفت‌وگوها با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان قوه قضائیه که سطح توقع بالایی از سازمان در کنترل وضعیت اقتصادی دارند، وضعیت اختیارات سازمان را شرح می دهیم و این نشان دهنده عدم شناخت نسبت به سازمان است.

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه ناچاریم جامع نگر و کلان نگر باشیم و ابتدا مصالح کشور را ببینیم، اظهار کرد: همواره دقت را سرلوحه کارهایتان قرار دهید و حتی احضار متهمین را نیز با دقت و براساس دلایل مستند انجام دهید که خدای ناکرده آبروی کسی را به بازی نگیریم.

آوایی تصریح کرد: میزان رضایتمندی مردم، در حال حاضر متناسب با میزان زحمات همکاران ما نیست و اگرچه همکاران در سازمان تعزیرات زحمات زیادی می‌کشند اما تلقی مردم از این زحمات با آنچه انجام می‌شود؛ متفاوت است.

وی در پایان گفت: عملکرد سازمان باید طی نظرسنجی دقیق و جامعی مورد بررسی قرار بگیرد و پس از بررسی و تحلیل، خط مشی جدید ترسیم شود و چنانچه لازم است نوع اقدامات و حضور سازمان در تنظیم بازار تغییر پیدا کند.

جمال انصاری معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی نیز در این جلسه گفت: ورود سازمان به بیست و پنجمین سال کاری را به تمامی همکاران تبریک عرض کرده و از زحمات یکایک همکاران تشکر می‌کنم.

* رشد مثبتی در تمامی شاخص‌های تدوینی داشتیم

وی با اشاره به افزایش تعامل با سایر دستگاه‌ها در دو سال گذشته و تاثیر آن در پیشبرد اهداف سازمانی، اظهار کرد: با توجه به ضرورت برنامه ریزی و هدفمندی اقدامات، سعی کردیم امور را مبتنی بر برنامه‌های یک و سه ساله به انجام برسانیم.

انصاری افزود: رشد مثبتی در تمامی شاخص‌های تدوینی داشتیم و سازمان گام‌های موثری برداشته و افق برنامه‌ای در ترسیم دیدگاه‌های پیشگیرانه برای این بوده که در حوزه برخوردها، مداخلات غیرپرونده‌ای را برای رسیدن مردم به حقشان طی کنیم.

وی تصریح کرد: بیش از دو برابر مراجعات پرونده‌ای در تهران و شهرستان تهران، مواردی بوده که با دخالت غیرپرونده‌ای صورت گرفته و رضایت خاطر مردم را داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه