English

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در چند روز آینده

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: تا ظهر فردا (۱۴ آبان) نیز در برخی نقاط سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، کرمان و هرمزگان بارش پراکنده و خفیف باران خواهیم داشت.

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در چند روز آینده

به گزارش خبرگزاری موج،  صادق ضیائیان ،  مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درخصوص وضعیت آب و هوای کشور در چند روز آینده گفت: طبق تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها امروز (۱۳ آبان) در برخی نقاط استان‌های گیلان، مازندران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، تهران، البرز، قزوین، ارتفاعات سمنان و ارتفاعات کرمان بارش پراکنده باران ، گاهی رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات شمال شرق و ارتفاعات البرز مرکزی بارش برف و در نیمه شمالی فارس، نیمه جنوبی خوزستان، شمال بوشهر، شمال خلیج فارس و برخی نقاط از کهگیلویه و بویر احمد رگبار باران ، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی تا ظهر فردا (۱۴ آبان) نیز در برخی نقاط سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، کرمان و هرمزگان بارش پراکنده و خفیف باران خواهیم داشت.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان این که امروز کاهش محسوس دما بین ۷ تا ۱۰ درجه  سانتیگراد در شمال شرق کشور پیش‌بینی می‌شود،اظهارکرد: طی امروز تا چهارشنبه (۱۳ تا ۱۵ آبان) در منطقه زابل در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی روز پنجشنبه (۱۶ آبان) نیز در برخی نقاط خوزستان و شمال خلیج فارس بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۴ آبان) کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار صبحگاهی با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (۱۵ آبان) صاف، همراه با غبار صبحگاهی و در بعد از ظهر افزایش ابر با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه