English

آیت الله رئیسی به آذربایجان شرقی سفر می کند

رییس قوه قضائیه قرار است روز پنجشنبه ۹ آبان به تبریز سفر کند و در چارچوب این سفر با خانواده شهدا، ایثارگران، روحانیون و اقشار مختلف مردم دیدار و همچنین در جلسه شورای اداری استان شرکت می‌کند.

آیت الله رئیسی به آذربایجان شرقی سفر می کند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضائیه، محمدرضا شهریاری، مدیرکل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه اظهار کرد: آیت الله رئیسی ، رییس قوه قضائیه   به همراه یک هیئت عالی قضایی جهت بررسی آخرین مسائل قضایی و حقوقی استان آذربایجان شرقی روز پنجشنبه ۹ آبان به تبریز سفر می کند و در چارچوب این سفر با خانواده شهدا، ایثارگران، روحانیون و اقشار مختلف مردم  دیدار و همچنین در جلسه شورای اداری استان شرکت می‌کند.

شهریاری  ادامه داد: در این سفر رئیس قوه قضائیه ضمن دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضایی در جلسه شورای قضایی استان آذربایجان شرقی شرکت کرده و مسائل قضایی این استان را مورد بررسی قرار خواهد داد.

وی افزود: نشست با صنعتگران، تولید کنندگان و نمایندگان اتحادیه های کارگری از دیگر برنامه های رئیس دستگاه قضا در این سفر می باشد.

مدیرکل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه یادآور شد: تیم های کارشناسی و ارزیابی از چند روز پیش برای بررسی آخرین مسائل و تهیه گزارش های کارشناسی در استان حضور یافته اند و معاونان قوه قضاییه نیز با عزیمت به شهرستان ها، ضمن بررسی آخرین وضعیت قضایی مناطق مختلف استان آذربایجان شرقی، گزارش آن را به رئیس قوه قضاییه تقدیم می نمایند.

در سفر دو روزه هیات‌های اعزامی رئیس قوه قضائیه به استان آذربایجان شرقی، مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی ۱۷ شهرستان از سوی مسئولان عالی قضایی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    یاشاسین رئیسی،یاشاسین آذربایجان.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه