English

کیفیت هوای تهران در ۷ آبان ۹۸ پاک است

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر با شاخص 48 در شرایط پاک قرار دارد.

کیفیت هوای تهران در 7 آبان 98 پاک است

به گزارش خبرگزاری موج، لیلا نظری سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از آخرین وضعیت کیفی هوای تهران سه شنبه 7 آبان 98 خبر داد و اظهار کرد: کیفیت هوای تهران طی 24 ساعت گذشته با شاخص میانگین 54 در وضعیت سالم قرار داشت و همچنین وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر با شاخص 48 در شرایط پاک قرار دارد.

نظری گفت: پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران حاکی از آن است که در صبحگاه روز سه‌شنبه (7 آبان 98) در اکثر مناطق پایتخت شاهد برقراری شرایط مطلوب خواهیم بود که عمدتاً ناشی از کاهش تردد خودروها در روز تعطیل و افزایش میزان ناپایداری جوی همراه با ابرناکی در نخستین ساعات روز است.

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران افزود: در طی روز نیز با افزایش میزان ناپایداری جو، کاهش ابرناکی و افزایش نسبی سرعت باد در برخی ساعات بعدازظهر شرایط برای پراکندگی آلاینده ها فراهم شده که سبب تداوم شرایط مطلوب در اکثر مناطق پایتخت خواهد شد.

وی بیان کرد: وزش باد تا ساعات پایانی سه‌شنبه ادامه خواهد داشت که به تبع آن در اکثر مناطق شاخص کیفیت هوا در محدوده سالم قرار خواهد گرفت. این شرایط جوی تا صبح روز چهارشنبه (8 آبان 98) ادامه خواهد داشت و باوجود افزایش ذرات معلق ناشی از آغاز تردد خودروها، انتظار می‌رود مانند روز گذشته در اکثر مناطق شرایط مطلوب کیفیت هوا را شاهد باشیم.

نظری ادامه داد: همچنین با افزایش موقتی سرعت باد در برخی ساعات بعدازظهر و رشد تدریجی ابرناکی، شرایط مساعد برای پراکنده شدن آلاینده ها برقرار خواهد بود.

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان گفت: شایان‌ذکر است در اواخر وقت چهارشنبه نیز به دلیل افزایش حجم ترافیک و کاهش سرعت باد همراه با بارش باران در پاره‌ای از مناطق شهر تهران، تجمع ذرات معلق و کاهش موقتی کیفیت هوا در نواحی پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی