English

کیفیت هوای تهران در ۶ آبان ۹۸ سالم است

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر با شاخص 71 در شرایط سالم قرار دارد.

کیفیت هوای تهران در 6 آبان 98 سالم است

به گزارش خبرگزاری موج، لیلا نظری سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از آخرین وضعیت کیفی هوای تهران دوشنبه 6 آبان 98 خبر داد و اظهار کرد: کیفیت هوای تهران طی 24 ساعت گذشته با شاخص میانگین 82 در وضعیت سالم قرار داشت و همچنین وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر با شاخص 71 همچنان در شرایط سالم قرار دارد.

نظری گفت: بنا بر پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوا، در نخستین ساعات روز دوشنبه (6 آبان 98) ازدیاد تردد خودروها همراه با آسمان ابری و سرعت اندک باد، سبب تجمع ذرات معلق در برخی مناطق و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران افزود: به‌ تدریج با افزایش نسبی سرعت باد همراه با بارش باران و کاهش دما، شرایط برای پراکندگی آلاینده‌ها به طور موقت فراهم خواهد شد.

وی بیان کرد: شایان ذکر است در ساعات پایانی دوشنبه نیز رفته‌رفته با کاهش میزان ناپایداری جوی و کاهش سرعت باد، بر غلظت ذرات معلق افزوده خواهد شد؛ اگرچه شرایط مساعد جوی سبب بهبود نسبی کیفیت هوا در اکثر مناطق پایتخت خواهد شد.

نظری ادامه داد: شرایط جوی آرام و بارش‌های پراکنده تا صبح روز سه‌شنبه (7 آبان 98) ادامه داشته و با وجود کاهش تردد خودروها در روز تعطیل، شاهد تجمع ذرات معلق در برخی مناطق خواهیم بود که انتظار می‌رود کیفیت هوا در شرایط نامطلوب قرار بگیرد.

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان گفت: در طی روز با افزایش میزان ناپایداری جوی همراه با کاهش بارش‌ها و افزایش دما و همچنین افزایش سرعت باد، شرایط مساعد برای پراکندگی آلاینده‌ها فراهم شده و به‌تبع آن پیش‌بینی می‌شود که تا اواخر وقت سه‌شنبه نیز در بیشتر مناطق کیفیت هوا در وضعیت مطلوب قرار بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه