English

بسیج نیروهای خدمات شهری منطقه یک برای مقابله با آبگرفتگی های احتمالی

نیروهای خدمات شهری شهرداری منطقه یک برای ساماندهی به آبروها و هدایت آب های سطحی بسیج شدند.

بسیج نیروهای خدمات شهری منطقه یک برای مقابله با آبگرفتگی های احتمالی

به گزارش خبرگزاری موج، سید حمید موسوی شهردار منطقه یک، با اعلام آماده باش نیروهای خدمات شهری منطقه یک اظهار کرد: مدیران خدمات شهری نواحی ، ناظرین، اکیپ های عملیاتی و لایروبی در بارش های اخیر به صورت آماده باش در معابر پر تردد و اصلی سطح منطقه حضور یافته و آب های سطحی ناشی از بارش باران را هدایت کردند.

وی افزود: طبق برنامه هفتگی، نیروهای خدمات شهری و پیمانکاران مستقر در نواحی ده گانه منطقه یک به صورت روزانه و مستمر اقدام به لایروبی مسیل های شمال تهران می کنند که در طرح های ویژه ای نیز مسیل هایی چون جمشیدیه، دارآباد و... مورد لایروبی کامل قرار گرفت.

موسوی تصریح کرد: در این بارش ها برخی نقاط که امکان آبگرفتگی به دلیل عدم کشش انهار نسبت به حجم بارش ها وجود داشت بیش از 500 نیروی خدمات شهری به صورت شبانه روزی حضور داشته و  اقدام به ساماندهی و هدایت آبهای جاری و رفع نقاط آبگیر کردند.

شهردار منطقه یک از شهروندان خواست با توجه به بارش های اخیر و امکان شسته شدن سنگ و شن از ارتفاعات، از توقف خودرو در مجاورت مکان های خطرساز خودداری کنند و از ریختن نخاله ها و ضایعات ساختمانی و زباله های خانگی در داخل رودها و کانال ها خودداری نموده که موجب گرفتگی جریان آب نشود .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه