English

مدیرعامل بیمه سلامت ایران؛

زیرپوشش بودن ۴۰ میلیون ایرانی در بیمه سلامت /۵۰ درصد جمعیت مازندران زیرپوشش بیمه سلامت

طاهر موهبتی از زیرپوشش بودن 40 میلیون ایرانی در بیمه سلامت خبر داد و گفت: از این جمعیت 22 میلیون روستایی هستند و 50 درصد جمعیت مازندران زیرپوشش بیمه سلامت هستند.

زیرپوشش بودن 40 میلیون ایرانی در بیمه سلامت /50 درصد جمعیت مازندران زیرپوشش بیمه سلامت

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرعامل بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه 34 میلیون نفر در کشور زیرپوشش بیمه رایگان هستند، خاطرنشان کرد: در این بخش در مازندران 800 هزار نفر بیمه رایگان شدند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به ادامه روند مطالبات ارائه دهندگان خدمت گفت: یکی از چالش‌های جدی سازمان بیمه سلامت تامین منابع مالی است اما امسال تصمیم جدی گرفته شد تا پرداخت‌ها منظم شود.

این مسوول با اعلام اینکه در حال پیگیری 4 هزار و 750 میلیارد تومان اسناد خزانه هستیم، ادامه داد: نباید هیچ‌گونه خد‌شه‌ای در ارائه خدمت به مردم وارد نشود و باید با همراهی ارائه دهندگان خدمات از سلامت مردم صیانت کنیم.

مدیرعامل بیمه سلامت ایران از راه‌اندازی سامانه 1666 به عنوان راهکار جدید بررسی شکایات مردمی در سازمان بیمه سلامت خبر داد و اظهار کرد: این سامانه تا پایان خردادماه امسال راه‌اندازی می‌شود که به صورت هوشمند بوده و افراد می‌توانند شکایات خود را به صورت صوتی ثبت کنند و کد پیگیری و شناسایی نیز به آنها ارائه می‌شود و پس از دریافت، شکایت به اداره کل مربوطه ارجاع داده می‌شود تا بررسی و پاسخ آنها داده می‌‌شود.

بیمه سلامت

وی از زیرپوشش بودن 40 میلیون ایرانی در بیمه سلامت خبر داد و تصریح کرد: از این جمعیت 22 میلیون روستایی هستند و 50 درصد جمعیت مازندران زیرپوشش بیمه سلامت هستند.

طاهر موهبتی با اعلام اینکه پرداخت بدهی‌های این سازمان به داروخانه‌های به روز شده است، ادامه داد: طی دو روز گذشته 1000 میلیارد تومان به ارائه دهندگان خدمت پرداخت شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه