English

آخرین مهلت ثبت نام وام ضروری بازنشستگان اعلام شد

معاون اداری و مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: سه‌شنبه 30 مهر ماه 98 آخرین مهلت ثبت نام وام ضروری بازنشستگان پایان می یابد.

آخرین مهلت ثبت نام وام ضروری بازنشستگان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، امین پورذاکری، معاون اداری و مالی صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید براینکه قرار است سه‌شنبه 30 مهر ماه 98 ثبت نام اینترنتی  وام ضروری بازنشستگان پایان می یابد، گفت: از ابتدای مهر ماه تا روز یکشنبه (28 مهرماه 98) تعداد 240 هزار و 361 نفر از بازنشستگان و موظفین زیرپوشش این صندوق اقدام به ثبت نام اینترنتی در سامانه وام ضروری 7 میلیون تومانی کرده‌اند.

پورذاکری ادامه داد: استان تهران با 42 هزار و 637 نفر همانند سال‌های گذشته بیشترین آمار ثبت نام را به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: پس از آن به ترتیب استان‌های فارس با 19 هزار و 431 نفر، خراسان رضوی با 18 هزار و 808 نفر، اصفهان با 16 هزار و 614 نفر و گیلان با 12 هزار و 420 نفر قرار دارند. 

معاون اداری و مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: کمترین تعداد ثبت نام اینترنتی وام ضروری نیز مربوط به استان‌های قم با هزار و 749 نفر، ایلام با هزار و 981 نفر، خراسان شمالی با دو هزار و 93 نفر، کهکیلویه و بویراحمد با دوهزار و 392 نفر و بوشهر با دوهزارو 470 نفر است.

گفتنی است ثبت نام اینترنتی وام ضروری 7 میلیون تومانی از اول مهرماه آغاز شده و تا سه شنبه 30 مهرماه 98 یعنی دو روز دیگر، در سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir ادامه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه