English

امانی مطرح کرد؛

تذکر به حناچی در خصوص واگذاری موسسات متعدد

عضو شورای شهر تهران گفت: واگذاری موسسات متعدد توسط شهرداری انجام گرفته و من به شخص شهردار در این زمینه مستقیم تذکر می‌دهم.

تذکر به حناچی در خصوص واگذاری موسسات متعدد

به گزارش خبرگزاری موج، شهربانو امانی، عضو شورای شهر تهران در تذکری به پیروز حناچی، شهردار تهران در یکصد و هفتاد  و یکمین جلسه شورای شهر گفت: واگذاری موسسات متعدد توسط شهرداری انجام گرفته و من به شخص شهردار در این زمینه مستقیم تذکر می‌دهم.

وی افزود: مدتی پیش حسابرس منتخب شورا گزارشی در مورد تفریغ  بودجه ارائه داد و من منتظر ماندم که موارد تخلف بررسی و پاسخی ارائه شود ولی جوابی نشنیدم.

وی بیان داشت:‌60 هزار میلیارد تومان کمک نقدی به یک مؤسسه خیریه شده و 10 فقره زمین به مؤسسه اعطا شده است همچنین پروانه ساختمانی برای را‌ه‌اندازی یک بیمارستان تخصصی داده شده ولی همه این موارد شبهات زیادی دارد.

وی گفت: حال این سوال مطرح است که آیا سوء استفاده از نام بزرگان و اساتیدی که شهرت جهانی دارند برای انجام کاری ناصواب توجیهی دارد.

وی گفت: آیا شهردار نسبت به این موضوعات آگاهی داشته یا خیر.

در ادامه ابراهیم امینی نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: خانم امانی این مسائل و تخلفات برای سال 93 است و 33 مورد تخلف مشخص شد که حوزه‌های شهری در حال بررسی آن هستند.همچنین در حال رسیدگی است که آیا مراجع قضایی باید آن را بررسی کنند و دقیقا چه کسی در مضان اتهام است.

وی تصریح کرد: بر اساس مصوبه شورا 6 ماه فرصت داده‌ایم که این موضوع بررسی شود و کمیسیون نظارت و حقوقی به عنوان ناظر در شورا مشخص است تا جلسات مشترکی در برگزاری است بنابر این می‌توان گفت به دنبال تهیه گزارش در این زمینه هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه