English

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در چند روز آینده

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: در بعد از ظهر و اوایل امشب در برخی نقاط استان‌های فارس، بوشهر، ارتفاعات هرمزگان، ارتفاعات اصفهان و ارتفاعات زاگرس مرکزی در استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در چند روز آینده

به گزارش خبرگزاری موج،  صادق ضیائیان ،  مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درخصوص وضعیت آب و هوای کشور در چند روز آینده گفت: در بعد از ظهر و اوایل امشب (۲۳ مهر ماه) در برخی نقاط استان‌های فارس، بوشهر، ارتفاعات هرمزگان، ارتفاعات اصفهان و ارتفاعات زاگرس مرکزی در استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و هم چنین در بعدازظهر فردا (۲۴ مهرماه) این شرایط در جنوب استان فارس، ارتفاعات استان‌های هرمزگان و کرمان و جنوب بوشهر پیش‌بینی می‌شود.

به گفته ضیائیان در سایر مناطق کشور تا ظهر شنبه (۲۷ مهرماه) جوی به نسبت پایدار حاکم خواهد بود و در نوار شمالی کشور به‌طور نسبی دما افزایش می‌یابد.

وی افزود: از اواخر شنبه و روز یکشنبه (۲۷ و ۲۸ مهرماه) با ورود سامانه بارشی به کشور در برخی نقاط شمال غرب و غرب بارش رخ می‌دهد.

ضیائیان در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۴ مهرماه) صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۲۶ و ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان پایتخت پس فردا ( ۲ مهرماه) صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. دمای هوا در این روز در کمترین زمان به ۲۷ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان به ۱۶ درجه سانتیگراد می رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه