English

سردار اشتری:

دشمن به طرق مختلف درصدد کمرنگ کردن اجتماع اربعین است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: دشمن به طرق مختلف درصدد خدشه وارد کردن و کمرنگ کردن این حرکت عظیم است اما حضور پرشور زائران برای شرکت در این کنگره عظیم، توطئه‌های آنها را خنثی خواهد کرد.

دشمن به طرق مختلف درصدد کمرنگ کردن اجتماع اربعین است

به گزارش خبرگزاری موج،  سردار حسین اشتری ،  فرمانده نیروی انتظامی  در دهمین جلسه قرارگاه اربعین حسینی ناجا که با حضور مسوولان یگان های نیروی انتظامی در مرز مهران برگزار شد، گفت: براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته ۵۰ درصد عبور و مرور زائران اربعین از مرز مهران انجام می‌شود.

فرمانده ناجا به بی‌بدیل و بی‌نظیر بودن کنگره عظیم اربعین در دنیا اشاره کرد و گفت: دشمن به طرق مختلف درصدد خدشه وارد کردن و کمرنگ کردن این حرکت عظیم است اما حضور پرشور زائران برای شرکت در این کنگره عظیم، توطئه‌های آنها را خنثی خواهد کرد.

وی از آمادگی کامل ناجا برای تأمین نظم و امنیت، عبور و مرور و خدمت رسانی به زائران اربعین خبرداد و گفت: نیروی انتظامی آمادگی مقابله با مشکلات و حوادث غیرمترقبه احتمالی را دارد.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور، بر تکریم زائران اباعبدالله الحسین تاکید کرد و گفت: شاهدیم کارکنان ناجا  با دل و جان و علاقه در خدمت زائران اربعین هستند البته مردم همکاری بسیار خوبی دارند اما تأکید می کنم به هیچ کسی بدون مجوز اجازه عبور از مرز را نخواهیم داد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی با آمادگی کامل در صحنه حضور دارد بر رفع کمبودها تاکید کرد و ادامه داد: با جدیت کارها دنبال می‌شود، ان شاء‌الله این جمعیت کثیر به مدد حضرت سیدالشهداء به سلامت عزیمت کرده و به کشور بازگردند.

سردار اشتری همچنین از مرکز مانیتورینگ قرار گاه اربعین در مرز مهران، بازدید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه