English

سردار اشتری:

باید در مقابل توطئه های دشمنان با آمادگی صد در صدی عمل کنیم

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: همواره باید در مقابل توطئه های دشمنان؛ هوشیارانه، فعالانه و با آمادگی صد در صدی عمل کنیم.

باید در مقابل توطئه های دشمنان با آمادگی صد در صدی عمل کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در گردهمایی سراسری فرماندهان، روسا و معاونان ناجا (سومین نشست تخصصی و فصلی سال 97) تاکید کرد: هوشیاری وعملکرد فعالانه و توأم با آمادگی همکارانم منجر به کسب موفقیت های بسیاری شده، است و امروز نیروی انتظامی در برابر هر تحرک و توطئه دشمن آماده تر از همیشه عمل خواهد کرد.  

وی تاکید کرد: همواره باید در مقابل توطئه های دشمنان؛ هوشیارانه، فعالانه و با آمادگی صد در صدی عمل کنیم، برخی گروه های داخلی و خارجی به دنبال التهاب آفرینی در فضای جامعه و برهم زدن نظم و امنیت کشور هستند که با لطف وعنایت خداوند متعال و تدابیر حکیمانه فرماندهی معزز کل قوا، همواره دشمنان در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام هستند، بنابراین باید در برابر هر توطئه ای "هوشیار" باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی یادآور شد: ما سربازان فرماندهی معظم کل قوا هستیم و مأموریت ها را با روحیه "جهادی" و "انقلابی" دنبال می کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح نقش سبزپوشان ناجا در مأموریت های مختلف به ویژه در نیمه دوم سال، بیان کرد: در مهرماه سال جاری، مطابق سنوات گذشته برنامه های هفته نیروی انتظامی دنبال و اجرایی شد، امسال نیز شاهد بودیم مراسم هفته ناجا با شکوه و اقتدار خاصی برگزار شد و در این میان برخی رده های تخصصی و استان ها فعالیت های چشمگیری داشتند.

سردار اشتری به برگزاری راهپیمایی بزرگ و معنوی اربعین حسینی (ع) اشاره و بیان کرد: حدود 20 هزار نفر از نیروهای پلیس به صورت مستقیم و 10 هزار نفر به صورت غیرمستقیم در این مأموریت بزرگ و معنوی ایفای نقش کردند و بخشی از نیروهای ناجا بیش از یک ماه در مرزهای سه گانه مهران، شلمچه و چذابه حضور فعال و شبانه روزی داشتند ، از طرفی قرارگاه اربعین از ماه ها قبل فعال شده بود.

فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: همکارانم برای تسهیل تردد و امنیت زائران به خوبی ایفای نقش کردند که این موضوع، رضایت رهبری را نیز به دنبال داشت.

وی تأکید کرد: اظهار رضایت مقام معظم رهبری از ایفای نقش نیروی انتظامی در مأموریت بزرگ اربعین برایمان شیرین و گوارا و باعث افتخار و سربلندی است؛ ایفای نقش پلیس در این ماموریت معنوی موجب افزایش اعتبار و آبروی ناجا شد.

فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان با اشاره به عملکرد پلیس در برخورد با مفسدان اقتصادی، یادآور کرد: پلیس در شناسایی و برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی نیز عملکرد هوشمندانه و به موقعی داشت البته در کنار این اقدامات، در حوزه اقتصادی از سوی پلیس اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای دیگری نیز صورت گرفت و اجازه جولان به سوء استفاده کنندگان داده نشد.

وی بیان کرد: پلیس در مدیریت تجمعات کامیون داران نیز به خوبی توانست صحنه را مدیریت کند و عملکرد هوشمندانه ای داشته باشد.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان با اشاره به حادثه تروریستی چابهار، عنوان کرد: هوشیاری، آمادگی و جانفشانی همکارانم حادثه تروریستی چابهار را خنثی و بار دیگر دشمنان نظام و انقلاب را ناکام  گذاشت .

وی در ادامه بر لزوم اهتمام ویژه در توجه به دستورالعمل های ابلاغی همزمان با اجرای ماموریت ها تاکید کرد و گفت: اولویت های ماموریتی را به جد دنبال می کنیم و همچنان باید پیگیری این اولویت ها در دستور کار و سرلوحه امور باشد.

براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده ناجا در خاتمه گفت: باید از فرصت و توفیق خدمتگزاری به مردم نهایت بهره را ببریم و سرباز لایقی برای حضرت ولی عصر(عج) و مقام معظم رهبری باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی