English

سردار رحیمی:

دستگیری مجرمین در فضای مجازی ۱۳۰ درصد افزایش داشته است

رییس پلیس پایتخت گفت: بیش از ۱۳۰ درصد افزایش دستگیری مجرمین در فضای مجازی را داریم و در کنار این موارد اقدامات ایجابی و فرهنگ سازی را هم داشته ایم.

دستگیری مجرمین در فضای مجازی ۱۳۰ درصد افزایش داشته است

به گزارش خبرگزاری موج،  سردار حسین رحیمی ، رئیس پلیس پایتخت صبح امروز (16 مهر) در برنامه صبحگاه نیروی انتظامی در ستاد فاتب گفت: عملا سال جدید کاری پلیس از امروز با شعار «پلیس هوشمند، امین مردم» آغاز خواهد شد.

وی افزود: پلیس هوشمند یعنی حرکت سریع پلیس برای بهره گیری از خدمات هوشمند و آی تی برای ارایه خدمات نوین و بهتر، البته الان پلیس از تمامی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری استفاده می کند.

سردار رحیمی گفت: پلیس امین مردم است و از نقطه صفر مرز تا قلب کشور امین و امانت دار مردم است.

وی ادامه داد: در مسیر خدمت رسانی و استقرار نظم امنیت و آرامش سر از پا نمی‌شناسیم و آنچه در توان داریم به میدان می‌آوریم.

رییس پلیس پایتخت تصریح کرد: با اقدامات ساماندهی و انضباط بخشی در بیش از ۳۰ نقطه در تهران ضمن حمایت از مظلومین تلاش داریم فضا را برای مجرمین ناامن کنیم.

سردار رحیمی بیان کرد: در شوش، مولوی، هرندی، دروازه غار و سایر نقاط شهر تهران گام های بزرگی را در زمینه پاکسازی و امن سازی این نقاط برداشتیم.

فرمانده انتظامی پایتخت خاطرنشان کرد: در راستای امن تر کردن شهر و سخت کردن محیط برای مجرمین طرح‌های مختلفی را از جمله طرح های رعد و... را پلیس فرماندهی تهران بزرگ اجرا کرد.

وی ادامه داد: طرح کاشف و صاعقه از سوی پلیس آگاهی در حال برگزار است و طرح اقتدار که هدفش برخورد با مزاحمین نوامیس است از سوی پلیس امنیت و طرح طرح بعد از سوی پلیس پیشگیری و طرح ظفر از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر برگزار می شود که ۲۳۰ تقطه تهران در همین طرح ظفر پاکسازی کرد.

سردار رحیمی تصریح کرد: بالغ بر ۳۵ پرونده بزرگ و کلان اقتصادی را با همکاری دادستانی به مرحله اجرا گذاشتیم و با قاطعیت ۴۰۰ نفر از این افراد را دستگیر کردیم.

رییس پلیس پایتخت گفت: بیش از ۱۳۰ درصد افزایش دستگیری مجرمین در فضای مجازی را داریم و در کنار این موارد اقدامات ایجابی و فرهنگ سازی را هم داشته ایم.

وی گفت: در بخش مشاوره و مددکاری با ایجاد ۱۱ مرکز مشاوره در ۱۱ سرکلانتری و ۸۴ مرکز مددکاری توانستیم موارد لازم را توسط همکاران ارائه دهیم.

سردار رحیمی گفت: بر اساس رای و نظر مردم پلیس تهران رتبه برتر در بین دستگاه های خدمتگزار به مردم را برای دو سال متوالی کسب کرده است.

وی در پایان گفت: طی دو سال گذشته سهم تهران از وقوع جرایم از ۲۹ درصد را به ۲۱ رساندیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه