English

شهرداری تهران امنیت را زیر سوال برد/شیوه های من درآوردی امنیت در سایت شهرداری تهران

شهرداری تهران در قسمت کارت بلیت الکترونیک با شیوه ای نوین بازیابی رمز عبور امنیت را به گونه ای دیگر تعریف کرد.

شهرداری تهران امنیت را زیر سوال برد/شیوه های من درآوردی امنیت در سایت شهرداری تهران

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، سایت شهرداری تهران در سال های گذشته با برخی اشکالات مواجه بود که این اشکالات در بخش های مختلف سایت بروز کرده و به مرور زمان یا اصلاح شده اند یا به دلیل عدم اهمیت آن به فراموشی سپرده شده اند.

سایت tehran.ir که پورتال مرکزی شهرداری تهران است از بخش های متفاوتی تشکیل شده به طور مثال بخش پرداخت عوارض، بخش شهرسازی و ... .

موضوع مورد بحث ما در این مطلب قسمت کارت بلیت الکترونیکی این سایت است که در اقدامی جالب و روشی نوین امنیت را زیر سوال برده  و اطلاعات افرادی که در این بخش ثبت نام کرده اند، به راحتی در اختیار هر شخصی که فقط کد ملی شخص را داشته باشد قرار می گیرد.

برای این کار کافی است به سایت کارت بلیت الکترونیکی شهرداری تهران رفته و از قسمت ورود/ثبت نام به صفحه ورود این سایت رفته و بر روی رمز عبور خود را فراموش کرده ام کلیک کنید.

در این قسمت از شما کد ملی ثبت شده در سایت و عبارت امنیتی را که خود سایت به شما نمایش می دهد را می خواهد که وارد کنید.

بلیت الکترونیک 1

پس از وارد کردن این دو عبارت در جای مخصوص خود و زدن دکمه بازیابی رمز ورود، رمز عبور جدید در همان صفحه به شما نمایش داده می شود.

الکترونیک 2

حال می توانید با کد ملی و رمز عبور جدیدی که به راحتی و بدون تایید هویت شخص در اختیارتان قرار گرفته وارد پنل شخصی آن کد ملی شده و اطلاعاتی که در این سایت قرار دارد از قبیل اطلاعات شخصی، اطلاعات حساب و سایر اطلاعات را در صورت ثبت قبلی آنها مطالعه کنید.

الکترونیک 3

البته ذکر این نکته مهم است که اگر شخص شماره موبایل خود را ثبت کرده باشد رمز عبور از طریق پیامک به خط صاحب حساب ارسال خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه