English

طی مراسمی با حضور معاون وزیر بهداشت؛

پروژه بازسازی و افزایش ظرفیت خط تولید داروسازی دکتر عبیدی افتتاح شد / رونمایی از ۶ داروی جدید

پروژه بازسازی و افزایش ظرفیت خط تولید دارو سازی دکتر عبیدی طی مراسمی با حضور معاون وزیر بهداشت افتتاح شد.

پروژه بازسازی و افزایش ظرفیت خط تولید داروسازی دکتر عبیدی افتتاح شد / رونمایی از 6 داروی جدید

به گزارش خبرگزاری موج، مراسم افتتاح پروژه بازسازی و افزایش ظرفیت خط تولید و رونمایی از تولیدات جدید داروسازی دکتر عبیدی صبح روز گذشته 6 مهرماه با حضور محمدرضا شانه ساز رئیس سازمان غذا و دارو، غلامحسین مهرعلیان مدیرکل اداره دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو و احمد شیبانی رئیس هیات مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی در محل برگزار شد. 

در این مراسم محمدرضا شانه ساز رئیس سازمان غذا و دارو در جمع خبرنگاران گفت: با وجود تحریم ها، خوشبختانه داورسازی دکترعبیدی در زمینه تولیدات محصولات جدید و ارتقای کیفیت در شرایط مطلوب قرار دارد و شاهد هستیم که نه تنها از کمپانی های بزرگ داروسازی هیچ کم ندارد بلکه در بسیاری موارد سرآمد هم هست.

وی ادامه داد: به دلیل دقت نظر این واحد صنعتی شرایط GMP داروسازی دکترعبیدی بهتر از کمپانی های دیگر است و به اعتقاد من نتیجه تحریم ها افزایش انگیزه در بین مردم ، نخبگان و صنعتگران بوده است. درنتیجه برنامه هایی که مدیران در داروسازی دکترعبیدی ارائه کردند حکایت از مرجع قرارگرفتن این داروسازی در میان کشورهای خلیج فارس و دیگر کشورهای در سطح منطقه و نقاط مختلف دنیا است.

لازم به توضیح است علاوه بر بازدید معاون وزیر بهداشت و مدیران این وزارتخانه از پروژه بازسازی و افزایش ظرفیت خط تولید جامدات، شش داروی تولید داخل در حوزه‌های ام اس، دیابت، سرطان و بیماری‌های قلبی و عروقی با نام‌های تجاری جیوماید، نورابکس، نئوراپا، لوتیوا، گلورنتا، الاکوئیت نیز رونمایی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه