English

انتقاد حجت نظری از طرح جدید ترافیک تهران

عضو شورای شهر تهران گفت: در سال گذشته که طرح زوج و فرد اجرا می‌ شد طی 93 روز ابتدای سال هوا 80 روز سالم و 13 روز ناسالم بود ولی امسال در همین مدت تنها 75 روز سالم بود.

انتقاد حجت نظری از طرح جدید ترافیک تهران

به گزارش خبرگزاری موج،  حجت نظری ، عضو شورای شهر تهران با اشاره به بزرگداشت روز آتش‌نشان اظهار داشت: راه‌اندازی موزه آتش‌نشان با مشارکت وزارت کشور و شهرداری تهران ضرورت دارد تا مردم هر چه بیشتر مدافعان مال و جانشان را بشناسند.

وی ضمن تذکر به شهرداری تهران در مورد اجرای طرح جدید ترافیک گفت: این طرح سه ماه و 7 روز از اجرایش می‌گذرد ولی به هدف اصلی که کاهش ترافیک و کاهش آلودگی هوا بوده نرسیده است.

وی افزود: در سال گذشته که طرح زوج و فرد اجرا می‌شد طی 93 روز ابتدای سال هوا 80 روز سالم و 13 روز ناسالم بود ولی امسال در همین مدت تنها 75  روز سالم بود.

نظری تصریح کرد: معاون شهردار وعده داده بود با اجرای طرح کاهش آلودگی هوا وضعیت هوای تهران بهبود یابد ولی در تابستان این مسئله محقق نشد و نگران هستیم در نیمه دوم سال مشکلات بیشتر شود.

وی به آلودگی در ابتدای مهر اشاره کرد و گفت: وضعیت هوای تهران در  6 روز اول پاییز به صورتی بود که سالم بود ولی امسال دو روز هوای ناسالم داشتیم.

وی بیان داشت: گره ترافیکی نیز امسال با همزمان با بازگشایی مدارس بیشتر شده و نارضایتی‌هایی اجرای طرح کاهش آلودگی هوا به همراه داشته است از طرفی درآمد شهرداری نیز کم شده است.

وی گفت: هر چند که از عملکرد شهردار رضایت داریم اما باید جنبه‌های مختلف طرح‌ها پیوستگی‌ها آنها لحاظ شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه