English

سنندجی خبر داد:

کاهش سرفاصله خطوط تندرو به ٣٠ ثانیه/ راه‌اندازی ۲۲ خط سرویس مدرسه در پایتخت

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران تصریح کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی از امروز (اول مهر ماه) برنامه زمان‌بندی جدیدی برای اتوبوس‌های تهران با توجه به افزایش تقاضای سفر ارایه و سرفاصله‌های خطوط تندرو به ٣٠ ثانیه کاهش خواهد یافت.

کاهش سرفاصله خطوط تندرو به ٣٠ ثانیه/ راه‌اندازی ۲۲ خط سرویس مدرسه در پایتخت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، پیمان سنندجی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران صبح امروز در جلسه ستاد استقبال از مهر ٩٨ و رصد ترافیک شهر تهران از تقویت خطوط ۱۰ گانه اتوبوس تندرو و راه اندازی ۲۲ خط سرویس مدرسه در سطح پایتخت خبر داد.

وی با اشاره به معاینه فنی ٩٧ درصد ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران گفت: به رغم این‌که هر سال بر سن فرسودگی ناوگان افزوده می‌شود اما با توجه به اقدامات صورت گرفته در این بخش، امروز کمتر از ٩ درصد اتوبوس‌های بخش عمومی و ١٠ درصد از اتوبوس‌های بخش خصوصی به واسطه خرابی متوقف می‌شوند.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه در مهر ماه با افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی مسافر روبرو هستیم اظهار داشت: با توجه به بازگشایی مدارس در مهرماه و به منظور تأمین نیازهای حمل‌ونقلی دانش آموزان برای عزیمت به مدرسه و مراکز آموزشی، در تمامی مناطق شهرداری نسبت به راه‌اندازی اتوبوس مدرسه با نصب لوگوی ویژه مدارس اقدام شده تا در ساعات شروع و تعطیلی مدارس، سرویس‌رسانی انجام شود.

سنندجی با اشاره به نظارت از طریق سایت نظارت تصویری و انتقال مشکلات به مسئولان حوزه ترافیک در این ایام تأکید کرد: اعلام موارد ترافیکی و مشکلات راهبردی در سطح شبکه خصوصی به مرکز کنترل ترافیک از موارد پیش‌بینی شده برای این ایام است.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در ادامه با بیان اینکه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید برنامه زمان‌بندی جدیدی با توجه به افزایش تقاضای سفر و کاهش سرفاصله‌های اعزام، ارائه شده است اظهار داشت: اشتغال حداکثری ناوگان و لغو مرخصی‌های غیرضروری، استقرار عوامل نظارتی در مکان‌های پرمسافر و گلوگاهی شبکه از دیگر برنامه‌های ناوگان اتوبوسرانی برای تردد آسان‌تر دانش آموزان و دانشجویان است.

* سرویس‌رسانی به ٣٢مدرسه استثنایی

سنندجی در پایان با اشاره به خدمات ارائه شده به سرویس مدارس گفت: امسال به ٣٢ مدرسه استثنایی سرویس‌رسانی خواهیم کرد. همچنین به ١٦٩ موسسه آموزشی و درمانی نیز توسط سامانه جانبازان و معلولین سرویس‌رسانی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه