English

سردار رحیمی:

قبل از اینکه مورد محاسبه واقع شویم باید به حساب خود رسیدگی کنیم

رییس پلیس پایتخت گفت: قبل از اینکه مورد محاسبه واقع شویم باید به حساب خود رسیدگی کنیم و همواره از خود حساب‌ کشی کنیم و فراموش نکنیم که دیر یا زود در پیشگاه الهی به حساب ما رسیدگی خواهد شد.

قبل از اینکه مورد محاسبه واقع شویم باید به حساب خود رسیدگی کنیم

به گزارش خبرگزاری موج،  سردار حسین رحیمی ،  رئیس پلیس پایتخت با گرامیداشت ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با تاکید بر اینکه ایام محرم و صفر فرصت مغتنمی است که می‌توانیم در آن به رشد و شکوفایی روحی و معنوی خود بکوشیم چرا که این ایام با یاد و نام و ذکر آقای ما حضرت سیدالشهداء و ۷۲ تن یاران بافایش متبرک است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه باید در همه احوال و امور روزانه‌ای که داریم خودکنترلی و خودنظارتی داشته باشیم، عنوان داشت: اگر هرکس قبل از هرچیزی به گفتار و رفتار خود توجه داشته باشد و به عبارتی خودکنترلی داشته باشد، به طور حتم جامعه‌ای بهتر خواهیم داشت.

رییس پلیس پایتخت عنوان داشت: قبل از اینکه مورد محاسبه واقع شویم باید به حساب خود رسیدگی کنیم و همواره از خود حساب‌کشی کنیم و فراموش نکنیم که دیر یا زود در پیشگاه الهی به حساب ما رسیدگی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بازرسی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که باید نقاط ضعف و قوت مجموعه‌های مختلف را احصا نماید، عنوان داشت: لازم است کارشناسان بازرسی فارغ از هرگونه جانبداری پس از احصا نقاط ضعف و قوت برای بهبود کار‌ها ارائه راهکار کنند.

رییس پلیس پایتخت با اهمیت دانستن بازرسی و ادارات زیر مجموعه آن با اشاره به جایگاه ویژه انتصابات بازرسی اعلام داشت: لازم است در انتصابات بیش از هرچیز باید تعهد، تدین، شایستگی و توانمندی افراد بررسی شود و پس از ارزیابی‌های لازم انتصابات انجام شود؛ موضوعی که ما به بازرسی و اداره انتصابات ابلاغ کرده ایم.

 وی افزود: مسئولیتی که به ما سپرده می‌شود که باید با تلاش شبانه روزی حق این امانت را به خوبی ادا نماییم لذا حق نداریم که بی تفاوت باشیم و دچار روزمرگی شویم بلکه باید با برنامه ریزی دقیق و حساب شده همواره به دنبال ارتقا و پیشرفت مجموعه کاری تحت امر باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی