English

باند ترانزیت مواد مخدر در فرودگاه مشهد منهدم شد

فرمانده پلیس فرودگاه‌ های کشور گفت: همکاران ما در اداره مبارزه با مواد مخدر پلیس فرودگاه مشهد، موفق به ردیابی و شناسایی اعضای باند ترانزیت مواد مخدر به سایر کشورها شدند.

باند ترانزیت مواد مخدر در فرودگاه مشهد منهدم شد

به گزارش خبرگزاری موج،  سردار حسن مهری ، فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور درخصوص دستگیری اعضای باند ترانزیت مواد مخدر اظهار کرد: همکاران ما در اداره مبارزه با مواد مخدر پلیس فرودگاه مشهد در راستای  عمل به وظایف ذاتی ، موفق به ردیابی و شناسایی اعضای باند ترانزیت مواد مخدر  به سایر کشورها شدند.

وی افزود: اعضای این شبکه گسترده قاچاق، اقدام به انتقال مواد مخدر از مسیرهای پروازی  به کشورهای همسایه  می کردند که در دام پلیس فرودگاه مشهد گرفتار شدند.

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور ادامه داد:  اعضای باند مذکور قصد انتقال مواد مخدر به بندر امام (ره) و بعد از آن از طریق پروازی به کشور ترکیه را داشتند که با اقدامات اطلاعاتی و عملیات پلیسی به دام ماموران افتادند.

وی تصریح کرد: طی اقدامی مشترک با اداره عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان هرمزگان خودروی حامل مواد مخدر قاچاقچیان در ورودی شهرستان بندرعباس متوقف، راننده و هم دستانش دستگیر و پس از بازرسی خودرو 18 بسته حدود یک کیلویی موادمخدر صنعتی که به طرز کاملا حرفه ای و ماهرانه در جداره آبگرمکن صنعتی جاسازی شده بود، کشف شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه