English

جزئیات کشف ۲۰۰ سکه طلای بهار آزادی در فرودگاه امام خمینی

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور گفت: ۲۰۰ عدد سکه طلای بهار آزادی به ارزش ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در فرودگاه امام خمینی(ره) کشف شد.

جزئیات کشف ۲۰۰ سکه طلای بهار آزادی در فرودگاه امام خمینی

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسن مهری،  فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور درباره جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با خروج غیر قانونی طلا و ارز قاچاق از کشور و کمک به رونق تولید ملی، ماموران مستقر در گیت‌های بازرسی فرودگاه امام حین بازرسی وسایل فردی، ۲۰۰ عدد سکه طلای بهار آزادی طرح امامی کشف و ضبط کردند. ماموران حین بازرسی از آن فرد متوجه شدند که هیچ گونه مدارک مثبته گمرگی در خصوص خروج آن از کشور نزد متهم وجود ندارد.

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور با اعلام اینکه پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و متهم به همراه کالای قاچاق مکشوفه به دادسرا معرفی شده است، تصریح کرد: کارشناسان اداره گمرکات فرودگاه بین المللی حضرت امام (ره) ارزش تقریبی این سکه‌ها را ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور ضمن هشدار به قاچاقچیانی که خطوط هوایی را برای رسیدن به نیات شوم خود انتخاب کرده‌اند، گفت: کارکنان پلیس فرودگاه‌های کشور با هوشیاری و دقت نظر اجازه سوء استفاده از محیط فرودگاه را برای حمل کالای قاچاق، به قاچاقچیان نخواهند داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه