English

پیش بینی بارش باران در کشور/ دمای هوا افزایش می یابد

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا اواسط هفته در شمال، شمال غرب، غرب و مرکز کشور و از روز دوشنبه در شمال شرق کشور افزایش دمای نسبی رخ خواهد داد.

پیش بینی بارش باران در کشور/ دمای هوا افزایش می یابد

به گزارش خبرگزاری موج،  احد وظیفه ،  مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درخصوص وضعیت جوی کشور در روزهای آینده گفت: در دو روز آینده برای مناطقی از سواحل غربی دریای خزر بارش پراکنده باران، پیش بینی می‌شود. همچنین در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل در بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر و بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد موقت خواهیم داشت.

وی با اشاره به این که طی سه روز آینده در بیشترین مناطق کشور جوی پایدار پیش بینی می‌شود گفت: از امروز تا اواسط هفته در شمال، شمال غرب، غرب و مرکز کشور و از روز دوشنبه در شمال  شرق کشور افزایش دمای نسبی رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تاکید کرد: در روز چهارشنبه ( ۲۷ شهریور) برای برخی مناطق جنوب غرب، افزایش سرعت باد پیش بینی می‌شود که خیزش گرد و خاک در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود. همچنین طی سه روز آینده وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک در نیمه شرقی کشور به ویژه منطقه زابل پیش بینی می‌شود و فردا احتمال طوفان گرد و خاک در همین منطقه وجود دارد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت آب و هوای پایتخت طی دو روز آینده گفت: فردا (دوشنبه ۲۵ شهریور) هوای تهران صاف خواهد بود در این روز بالاترین و پایین ترین دمای تهران ۳۲ و ۲۰ درجه سانتیگراد است. همچنین پس فردا( سه شنبه ۲۶ شهریور) آسمان تهران صاف تا کمی ابری پیش بینی می‌شود بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز ۳۳ و ۲۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه