English

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در ۵ روز آینده

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: پنجشنبه ۱۰ مرداد با نفوذ جریان شمالی به غرب سواحل دریای خزر در استان‌های اردبیل و گیلان، ابرناکی و بارش پراکنده رخ می‌دهد. در این روز در سایر مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود.

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در 5 روز آینده

به گزارش خبرگزاری موج، احد وظیفه ،  مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت آب و هوای کشور گفت: امروز سه‌شنبه (8 مرداد) در دامنه‌های البرز واقع در استان‌های مازندران، گلستان، خرسان شمالی و همچنین در جنوب سیستان و بلوچستان و نیمه شرقی هرمزگان در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فردا چهارشنبه (۹ مرداد) در اکثر مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود، گفت: تنها در جنوب سیستان و بلوچستان و نیمه شرقی هرمزگان در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و بارش پراکنده رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی امروز و فردا در نیمه شمالی کشور افزایش نسبی دما، حدود سه تا پنج درجه پیش‌بینی می‌شود، گفت: پس‌فردا پنجشنبه ۱۰ مرداد با نفوذ جریان شمالی به غرب سواحل دریای خزر در استان‌های اردبیل و گیلان، ابرناکی و بارش پراکنده رخ می‌دهد. در این روز در سایر مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود.

وظیفه با اشاره به اینکه در روزهای جمعه و شنبه (۱۱ و ۱۲ مرداد) در کل سواحل دریای خزر ابرناکی، بارش پراکنده و کاهش نسبی دما انتظار می‌رود، اظهار کرد: در این مدت در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل در ساعات بعدازظهر رشد ابر و رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی سه روز آینده در شرق کشور افزایش وزش باد پیش‌بینی می‌شود، ادامه داد: پدیده غالب به ویژه در منطقه زابل طی سه روز آینده وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک خواهد بود. افزون بر این طی پنج روز آینده شرق  دریای عمان نیز مواج پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان با اشاره به اینکه امشب هوای تهران صاف و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود، گفت: فردا (چهارشنبه ۹ مرداد) هوای تهران صاف است. پیش‌بینی می‌شود که دمای هوای تهران در این روز به ۳۹ درجه سانتیگراد و در پایین‌ترین نقطه به ۲۶ درجه سانتیگراد برسد. همچنین پس‌فردا (پنجشنبه ۱۰ مرداد) آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز ۴۰ و ۲۸ درجه سانتیگراد خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • هانا

    میخواستم ببینم جمعه هوا بارونی اخه ما میخوایم بریم بیرون ناهار

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه